bartjuuhn Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Is er iemand die de nieuwe citroën c5 tourer mod kan maken voor GTA: San Andreas? Mvg bartjuuhn Reageren
Remi-X Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ja das ook erg makkelijk... Er zijn volgens mij niet veel mensen die dan even denken: Laat ik het maar eens maken alleen voor hem! Het is namelijk best wel wat werk om een mooie auto in elkaar te knutselen, en mensen doen het liever voor zichzelf. En is er niet een andere site waar hij al is? Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Met het geweldige Google, heb ik helemaal niks kunnen vinden. Kijk in het vervolg zelf eerst op Google of iets dergelijks voordat je een topic aanmaakt. Het is niet zo veel moeite om 5 woorden in te tikken. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) ook eens kijken op gta-inside (Klik hier!) is wel een duitse site, maar ik heb bijna alles gevonden wat ik nodig had van gta-mods en die behalve is dus 2 auto's die ik niet zo heel erg vlug zie staat in gta: chrysler grand voyager 1995 en opel astra break Njoy 2003 Bewerkt: 22 december 2008 door Mr. Psycho Reageren
Beagle Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Is er iemand die de nieuwe citroën c5 tourer mod kan maken voor GTA: San Andreas?Mvg bartjuuhn >Hier< Heb ik een Citroën C5 gevonden, alleen ik dacht geen "Tourer" versie maar dat zal niet veel uitmaken. Dit is de site waar ik het van heb, ik moest hotlinken omdat zijn domein geen verschillende pagina links geeft. Met het geweldige Google, heb ik helemaal niks kunnen vinden.Kijk in het vervolg zelf eerst op Google of iets dergelijks voordat je een topic aanmaakt. Het is niet zo veel moeite om 5 woorden in te tikken. Niet goed genoeg gegoogled zeker (Grapje) Bewerkt: 23 december 2008 door Beagle Reageren
ladderboi Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) http://lmgtfy.com/?q=GTA+sa+citroen+c5+mod Bewerkt: 11 juli 2009 door ladderboi Reageren
F1Master007 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 http://lmgtfy.com/?q=GTA+sa+citroen+c5+mod dit topic is al 6 maanden oud dus kan je ff stoppen met bumpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.