JelleVD Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hallo, Ik wil voor mijn mod de standaardkleur van de Patriot en de Barracks van zandgeel naar legergroen veranderen. Maar als ik in GTA3.img in Patriot.txd en Barracks.txd kijk zie ik alleen maar de textures van het interior(binnenkant) van de auto's (dashboard, stoelen etc.) Weet iemand waar ik de exteriors (buitenkant) van de auto's kan vinden? Alvast bedankt, JelleVD Reageren
iefen Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 waatschijn lijk zijn dat geen .txd"s maar zijn die in de dff er op gemapt dus moet je gmax/3ds max gebruiken om te veranderen Reageren
JelleVD Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Dus de kleuren van de wagens zijn er in de .dff opgemapt? Kan iemand daar misschien wat meer uitleg over geven? JelleVD Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 dat meto ej in carcols.dat doen, daar staan alle kleuren in. @iefen; als die kleuren in 3dsmax gedaan zijn, hoe kunnen ze dan in verschillende kleuren worden gespawnt? Reageren
iefen Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 ik dacht dat hij het over strepen ofzo had en niet de kleur Reageren
Beagle Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Een tutorial over hoe je je eigen textuur op een auto moet mappen: www.beagleonline.tk Carcols.dat tutorial: Klik Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.