Cherrim Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Hoi ik heb net 60% uitgespeeld en de laatste missie was die $ teken. Nu weet ik niet hoe ik verder moet heb niks gekregen ofzo en heb hier wel ergens gelezen over sub-missies en auto's naar iemand brengen ofzo iets maar ik kan bij mijn niks vinde. Iemand een idee wat ik nu moet doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Wat je kunt doen is dit http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_(GTA_IV). Als je dat allemaal hebt gehad, dan heb je IV helemaal tot de 100% gehaald. Verder kun je ook nog multiplayer gaan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cherrim Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Bedankt en heb nog een vraagje. Als ik een savegame hier download zie ik ze niet ingame en ik ben er achter gekomen dat die mappen met BLES beginnen dus: /PS3/SAVEGAME/BLES...../ en de mijne is BLUS dus: /PS3/SAVEGAME/BLUS..../ en ik zag ook op mijn hoesje van GTA IV op de zijkant BLUS en nog wat getaletjes staan. Weet jij een oplossing zodat ik toch de BLES savegames kan downloaden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.