Jump to content

Ahead One Hour Cheat


Lance_Ryder_Wilson

Recommended Posts

Ik vond bij cheats in de files een cheat die ik nog niet eerder heb gehoord. Er staat "TIME", dus waarschijnlijk is het nummer TIME-555-0100, al is dat denk ik 1 nummer te veel. Weet iemand wat deze cheat doet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond bij cheats in de files een cheat die ik nog niet eerder heb gehoord. Er staat "TIME", dus waarschijnlijk is het nummer TIME-555-0100, al is dat denk ik 1 nummer te veel. Weet iemand wat deze cheat doet?

Zou je de hele file te download kunnen zetten?

Nee, dat is vast 'illegaal'... maar in american.gxt staan alle cheats (onder main). Alle die er staan kende ik al alleen 1 nog niet. De anderen heetten allemaal COP of GUN maar er is er ook 1 bij genaamd TIME, en dat is 4 cijfers dus een beetje moeilijk te vinden als cheatcode. Daarom vroeg ik me af of die al bekend was. Het effect is "Ahead One Hour"?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond bij cheats in de files een cheat die ik nog niet eerder heb gehoord. Er staat "TIME", dus waarschijnlijk is het nummer TIME-555-0100, al is dat denk ik 1 nummer te veel. Weet iemand wat deze cheat doet?

Zou je de hele file te download kunnen zetten?

Nee, dat is vast 'illegaal'... maar in american.gxt staan alle cheats (onder main). Alle die er staan kende ik al alleen 1 nog niet. De anderen heetten allemaal COP of GUN maar er is er ook 1 bij genaamd TIME, en dat is 4 cijfers dus een beetje moeilijk te vinden als cheatcode. Daarom vroeg ik me af of die al bekend was. Het effect is "Ahead One Hour"?

Niet als je ze ergens stiekem upload en mij de link PB'ed

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=am...n.gxt&meta=

Link to comment
Delen op andere websites

met welk programma open je de american.gxt file? Ik kan het maar niet vinden... :7

Gewoon heel simpel gegoogled op GXT Editor :D

Dan komt er vanzelf een progje tevoorschijn waarmee je de GXT's kan editten ;)

Ik ben nu bezig met alle zinnen vertalen voor een nederlandse ondertiteling en versie en etc. voor mensen die de PC versie van GTA IV hebben ;)

Later volgt er meer info :puh:

Lol, daar ben ik ook mee bezig... maar ik neem het niet zo serieus dus ik weet niet of ik het ooit publiekelijk vertonen ga.

Maar terug naar de cheat. Wat zou het nummer kunnen zijn?

Bewerkt: door Lance_Ryder_Wilson
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat je bij TIME de tijd in moet voeren dat het nu is.

Dus het is bijvoorbeeld 2 uur in de middag en je wilt dat het 3 uur in de middag word

Dan doe je 14-555-0100 , ik heb ook geen idee hoor maar misschien klopt dit :)

Bewerkt: door igi0n
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...