Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

is er een makkelijke scm code om met een speciale toetsen combinatie een auto in te gaan als een passagier???

ik zie die dingen vaak in total conversions maar ik kan de code zelf niet vinden :bonk:

weet iemand die en kan die dan ook zeggen waar ik het moet zetten en wat de toetsencombinatie is? en ik gebruik sanny builder voor vc

tyvm _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Deze is voor San Andreas, maar je kan het wel een beetje aanpassen voor VC. Readme zit erbij.

@Hieronder: Owja, wat jij zegt :puh:

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:
Deze is voor San Andreas, maar je kan het wel een beetje aanpassen voor VC. Readme zit erbij.

Zo lang je het dan maar niet online zet, want dan is het rippen (als je geen toestemming hebt van de maker).

ja, een paar probleempjes ik kan het niet downloaden :bonk:

en ik weet niet waar ik die code van de stripped in de vc main moet zetten

en ik weet ook niet hoe je hem voor vc maakt :bonk:

Bewerkt: door iefen
Geplaatst:

Sorry, maar als je dat allemaal al niet weet, is het onmogelijk om hem zelf te schrijven. Ik ben het in ieder geval niet van plan om het voor je te doen, en als iemand het wel doet, verklaar ik die voor gek. Leer eerst scripten voor je met moeilijke dingen begint, want zo is iedereen die kan scripten begonnen.

Geplaatst:

ja maar er staan nergens echt goeie tuts voor VC

en ik heb deze code gevonden in "new vice city 2004"

01D4: actor $PLAYER_ACTOR go_to_car $1815 and_enter_it_as_a_passenger

kan je me alleen vertellen waar ik dit moet neerzeteen in de main?!

en zelf weet ik dat je erboven moet zetten create_thread en end_thread

Geplaatst:

Het is veel meer dan alleen die code, als je die code zo in een thread zet, zal die sowieso crashen. Je moet waarschijnlijk in plaats van $1815 -1 nemen, maar dat weet ik niet zeker. Daarnaast moet je het in een lus zetten, want je wilt alleen in kunnen stappen als je dat wenst en meer dan eenmalig. Daarnaast ga je dan instappen maar weet je niet waar je heen gaat, erg nuttig lijkt me dit dus niet. Een mod is meer dan een opcode alleen, een mod is een structuur met daarin vele opcodes.

Geplaatst:

het lukt me allemaal niet dus ik ga leren scripten voor vc maar weet iemand een website?

oja ik heb in de readme gaan kijken van "new vice city 2004" en toen vond ik wat van hoe je passenger kan gaan zitten in vc 2004 mod maar er staat niet precies hoe je moet instappen ofzo. dit staat er:

Drive as a passenger

---In some missions Tommy will be driven to his targets by taxis, limos, helis...

---After the cutscene tommy will get in the car

in this time you should press nothing just wait till the car drives

---If you want to drive by yourself press enter and get out

Drive as a passenger in the loading space of a walton

---In some missions the friends drive Tommy with a walton to the shooting areas and Tommy needs only to shoot

---Sometimes they wait that you can jump off and sometimes they drive so slowly that you

can sprint and jump off in the loading space

weet iemand dus hoe je in vc 2004 als pasagier instapt?

het lukt me allemaal niet dus ik ga leren scripten voor vc maar weet iemand een website?

Als eerst sorry van de 2 berichten , ik krijg nu iederekeer dit probleem als ik iemand quote.

Een site : www.google.be

Als je daar niets vind dan kijk je niet ofwel kun je niet werken met google.

Altijd zo makkelijk doen en meteen een site vragen, als je echt wilt leren dan

vind je in 5 min op google een site.

Om dan nog te zwijgen over deze site zelf waar er bij tutorials ook een paar staan over vc.

Greetz,

Extron

--------

Bewerkt: door extron

Als eerst sorry van de 2 berichten , ik krijg nu iederekeer dit probleem als ik iemand quote.

Een site : www.google.be

Als je daar niets vind dan kijk je niet ofwel kun je niet werken met google.

Altijd zo makkelijk doen en meteen een site vragen, als je echt wilt leren dan

vind je in 5 min op google een site.

Om dan nog te zwijgen over deze site zelf waar er bij tutorials ook een paar staan over vc.

Greetz,

Extron

--------

Wat dacht je van: Zoveel sites zijn er niet over Vice City SCM Modding... Er zijn niet echt sites over "Hoe je Vice City met SCM Mod". Je moet echt goed zoeken op bekende sites, zoals GTAForum.nl of GTAForums.com. Op GTAF staan in de MTL inderdaad nog wat Vice City tutorials.

Google.nl en Google.be, wat is het verschil, de taalfouten :puh:?

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

nja jek unt wel gelijk hebben , zelf heb ik nooit voor vc gescript en over

google jah ik ben ben belgie daarom dat ik automatisch .be erachter

zet , daarmee wilde ik niets bedoelen.

Greetz,

Extron

-------

Geplaatst:
nja jek unt wel gelijk hebben , zelf heb ik nooit voor vc gescript en over

google jah ik ben ben belgie daarom dat ik automatisch .be erachter

zet , daarmee wilde ik niets bedoelen.

Greetz,

Extron

-------

Ja, maakt niks uit, was maar een grapje :puh:

Geplaatst:

Als je zo graag VC tutorials wilt lezen, dan moet je even op andere sites kijken. Voorbeelden:

Klik: een uitgebreide tutorial over VC SCM

Klik: gemakkelijke dingen over VC SCM

Klik: grote tutorial, deel 1.

Klik: grote tutorial, deel 2.

Wel allemaal Engelstalig, maar je moet er wat voor over hebben. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...