gta master 1 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hallo, Ik heb een bluetoothheadset van mijn zus gekregen (Ze was me nog geld schuldig ). Het is een samsung WEP200. Ik wou hem erg graag in combinatie met mijn ps3 gebruiken. Als ik mijn Playstation laat zoeken naar de headset, blijft hij maar zoeken; ook wel gezegt...Hij kan hem niet vinden. Volgens DEZE LIJST is de headset wel compitable met mn PS3... Weet iemand wat ik moet doen? Heb ik iets fout gedaan? btw ik heb de headset al uit mijn mobiel verwijdert... Greets GTA Master 1, Reageren
---Elias--- Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Hallo,Ik heb een bluetoothheadset van mijn zus gekregen (Ze was me nog geld schuldig ). Het is een samsung WEP200. Ik wou hem erg graag in combinatie met mijn ps3 gebruiken. Als ik mijn Playstation laat zoeken naar de headset, blijft hij maar zoeken; ook wel gezegt...Hij kan hem niet vinden. Volgens DEZE LIJST is de headset wel compitable met mn PS3... Weet iemand wat ik moet doen? Heb ik iets fout gedaan? btw ik heb de headset al uit mijn mobiel verwijdert... Greets GTA Master 1, Ik had dat ook met mijn headset in het begin. Dit was mijn oplossing: 1)je headset staat uit 2)blijven drukken op de aan/uit knop 3) dan laten zoeken op je ps3 ( blijven indrukken je headset) 4) dan heeft hij die normaal gevonden 5) klik je erop en voer code in '0000' (is normaal bij alle headsets) Bewerkt: 22 december 2008 door Ely Reageren
gta master 1 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hallo,Ik heb een bluetoothheadset van mijn zus gekregen (Ze was me nog geld schuldig ). Het is een samsung WEP200. Ik wou hem erg graag in combinatie met mijn ps3 gebruiken. Als ik mijn Playstation laat zoeken naar de headset, blijft hij maar zoeken; ook wel gezegt...Hij kan hem niet vinden. Volgens DEZE LIJST is de headset wel compitable met mn PS3... Weet iemand wat ik moet doen? Heb ik iets fout gedaan? btw ik heb de headset al uit mijn mobiel verwijdert... Greets GTA Master 1, Ik had dat ook met mijn headset in het begin. Dit was mijn oplossing: 1)je headset staat uit 2)blijven drukken op de aan/uit knop 3) dan laten zoeken op je ps3 ( blijven indrukken je headset) 4) dan heeft hij die normaal gevonden 5) klik je erop en voer code in '0000' (is normaal bij alle headsets) werkt niet Reageren
---Elias--- Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hallo,Ik heb een bluetoothheadset van mijn zus gekregen (Ze was me nog geld schuldig ). Het is een samsung WEP200. Ik wou hem erg graag in combinatie met mijn ps3 gebruiken. Als ik mijn Playstation laat zoeken naar de headset, blijft hij maar zoeken; ook wel gezegt...Hij kan hem niet vinden. Volgens DEZE LIJST is de headset wel compitable met mn PS3... Weet iemand wat ik moet doen? Heb ik iets fout gedaan? btw ik heb de headset al uit mijn mobiel verwijdert... Greets GTA Master 1, Ik had dat ook met mijn headset in het begin. Dit was mijn oplossing: 1)je headset staat uit 2)blijven drukken op de aan/uit knop 3) dan laten zoeken op je ps3 ( blijven indrukken je headset) 4) dan heeft hij die normaal gevonden 5) klik je erop en voer code in '0000' (is normaal bij alle headsets) werkt niet Als je ps3 hem zoekt moet je headset echt afstaan en dan op dat telefoontje( knopje) blijven duwen... Reageren
gta master 1 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Hallo,Ik heb een bluetoothheadset van mijn zus gekregen (Ze was me nog geld schuldig ). Het is een samsung WEP200. Ik wou hem erg graag in combinatie met mijn ps3 gebruiken. Als ik mijn Playstation laat zoeken naar de headset, blijft hij maar zoeken; ook wel gezegt...Hij kan hem niet vinden. Volgens DEZE LIJST is de headset wel compitable met mn PS3... Weet iemand wat ik moet doen? Heb ik iets fout gedaan? btw ik heb de headset al uit mijn mobiel verwijdert... Greets GTA Master 1, Ik had dat ook met mijn headset in het begin. Dit was mijn oplossing: 1)je headset staat uit 2)blijven drukken op de aan/uit knop 3) dan laten zoeken op je ps3 ( blijven indrukken je headset) 4) dan heeft hij die normaal gevonden 5) klik je erop en voer code in '0000' (is normaal bij alle headsets) werkt niet Als je ps3 hem zoekt moet je headset echt afstaan en dan op dat telefoontje( knopje) blijven duwen... Hoeveel tijd moet tussen de klikken zitten?? en hoe lang moet je het ongeveer doen?? Bewerkt: 22 december 2008 door gta master 1 Reageren
Sublime Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 bij de headset van warhawk moet je hem blijven indrukken totdat het lampje BLIJFT branden.. ik weet niet of het precies hetzelfde bij die is... Reageren
gta master 1 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 bij de headset van warhawk moet je hem blijven indrukken totdat het lampje BLIJFT branden.. ik weet niet of het precies hetzelfde bij die is... THanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat was het!!! hij werkt!!! heel erg bedankt!! Reageren
HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
gta master 1 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hallo,Ik heb een bluetoothheadset van mijn zus gekregen (Ze was me nog geld schuldig ). Het is een samsung WEP200. Ik wou hem erg graag in combinatie met mijn ps3 gebruiken. Als ik mijn Playstation laat zoeken naar de headset, blijft hij maar zoeken; ook wel gezegt...Hij kan hem niet vinden. Volgens DEZE LIJST is de headset wel compitable met mn PS3... Weet iemand wat ik moet doen? Heb ik iets fout gedaan? btw ik heb de headset al uit mijn mobiel verwijdert... Greets GTA Master 1, Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar wat je ook kunt doen als dat nog kan is de headset terugbrengen en een: LG HBM-761 kopen Die staat niet op de lijst maar doet het wel. Ik heb die gekocht voor mijn PS3, maar wist niet of hij het deed Lees dan wel even de gebruiksaanwijzing Hij is maar 26 euro en werkt perfect Je bent net te laat Reageren
---Elias--- Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 bij de headset van warhawk moet je hem blijven indrukken totdat het lampje BLIJFT branden.. ik weet niet of het precies hetzelfde bij die is... THanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat was het!!! hij werkt!!! heel erg bedankt!! Oei... Dat bedoelde ik. Had ik het niet goed genoeg geformuleerd? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 bij de headset van warhawk moet je hem blijven indrukken totdat het lampje BLIJFT branden.. ik weet niet of het precies hetzelfde bij die is... THanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat was het!!! hij werkt!!! heel erg bedankt!! Oei... Dat bedoelde ik. Had ik het niet goed genoeg geformuleerd? nee, niet echt.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.