Jump to content

Save Game beveiliging opgeheven?


gorgoknight

Recommended Posts

Kijk hier is mijn savegame. Staat ongeveer op 31% met alle eilanden unlockt. Hoe je de savegame moet installeren staat in de readme! Het is al getest en werkt! ;)

Succes aan iedereen! ;)

wtc

Ik heb een vraagje hoe moet je je je savegame dan uploaden hier op de site moet je dan doen bijvoorbeeld reactie geven en dan bij bijlagen bladeren en een winrar bestand uploaden ?

Link to comment
Delen op andere websites

Moet ik bij Windows live games zijn ingelogt om dit te laten werken? en bij Rockstar Games Social club ?

Want vooralsnog is er bij mij nog helemaal niets veranderd, steeds moet ik weer bij de eerste missie beginnen. :N

je bent ingelogd maar je ziet er niets van ;) en heb je ook de goede savegame geladen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
ik heb vista en ik weet niet hoe ik in die map c:\Documents and Settings\uw naam\Local Settings\Application Data\Microso moet komen

ik heb echt alles geprobeert

wie kan mij helpen

Dat komt omdat die map niet bestaat. :7 In Windows Vista moet je naar een heel ander pad gaan.

Kijk eens naar dit topic, daar staat hoe je makkelijk savegames kan uitwisselen.

Als je toch alles manueel moet doen dan moet je eerder naar dit pad gaan:

C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV

En als je de map Microsoft wilt hebben moet je in plaats van 'Local' 'LocalLow' openen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...