Dotz Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Wat doen jullie als je hem uitgespeeld hebt? Want ik heb de (leuke) zijmissies al gedaan.. dus.. Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 RAMPAGE! Zoveel mogelijk kloten. Of 100% halen. Dat is ook wel leuk en geeft een gevoel van: 'Ja, ik heb het gehaald!' Reageren
Dotz Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 RAMPAGE! Zoveel mogelijk kloten. Of 100% halen. Dat is ook wel leuk en geeft een gevoel van: 'Ja, ik heb het gehaald!' Wat bedoel je precies met kloten? Allemaal burgers neerschieten blijft niet eeuwig leuk... en voor de woute weglopen ook niet.. Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Wel als je het goed doet. Als je de storyline hebt uitgespeeld, ga dan proberen tot de 100% te doen. Reageren
Bijtje Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 100 % geeft een voldaan gevoel. Je kunt ook gewoon overnieuw beginnen! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Als je je rijbewijs al hebt gehaald blijf je toch ook rijden? Dus als een het spel hebt uitgespeeld speel je gewoon lekker verder. Dus mensen neerknallen, Politie neerknallen. Of Cheaten? Reageren
Dotz Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Als je je rijbewijs al hebt gehaald blijf je toch ook rijden? Dus als een het spel hebt uitgespeeld speel je gewoon lekker verder. Dus mensen neerknallen, Politie neerknallen. Of Cheaten? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Komen we met ideeen, is het weer niet goed. Mijn idee is, koop een ander spel, als je er genoeg van hebt, koop je iets anders. Reageren
Dotz Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Komen we met ideeen, is het weer niet goed.Mijn idee is, koop een ander spel, als je er genoeg van hebt, koop je iets anders. Goed hoor.. Maar jullie komen met veel van hetzelfde.. & ik heb al zo'n topic ge-opend kijk hier maar eens. Reageren
Swiggers Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Wat doen jullie als je hem uitgespeeld hebt? Want ik heb de (leuke) zijmissies al gedaan.. dus.. In de kast gooien Reageren
the_dan Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 je aan de regels houden:P of je fantasie gebruiken, (als je het hebt natuurlijk,) (maar dat is leuker in sa -.-) Reageren
guib Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 je aan de regels houden:Pof je fantasie gebruiken, (als je het hebt natuurlijk,) (maar dat is leuker in sa -.-) jaa ik ga altijd mijn eigen missies bedenken Reageren
the_dan Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 ik ga soms iemand veroorden en dan een lijk dumpen in de zee (ben egt leveloos) of gumball 3000 nadoen over de wegen in SA Reageren
DdJDean Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Stunt Jumps gaan doen misschien? Proberen je record te verbreken op zo'n schans? Bewerkt: 27 december 2008 door DdJDean Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.