Doblie Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hallo, Ik pikte Michelle op bij huis, in een helikopter. Ik vloog naar de andere kant van de kaart, en pakte daar een auto. Vervolgens stapte ik in de auto en Michelle ook, waarna ik weer uitstapte en Michelle doorschoof naar het stuur. En reed zichzelf naar huis, met mij ernaast. Daarna ben ik 'op de koffie geweest', is dit al bekend? Groeten. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Gaaf! Bij mij was het niet bekend, zeker wel lol om te zien... Reageren
gta master 1 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 als het echt waar is: gave glitch! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ja, dit is al bekend. Neem hier maar eens een kijkje. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Er zijn twee vriendinnen met een 'extra' date, bij Michelle heb je die zojuist meegemaakt: zij scheurt rond en jij kan lekker achterover leunen, een leuk muziekje opzetten en van de omgeving genieten. De andere extra date is met Millie: ga met je Gimp Suit bij haar langs. [meer informatie] Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Nooit meegemaakt, aangezien ik alleen met haar date om de keycard te krijgen. Ik ga er gewoon 2 keer met de Gimp Suit heen en tadaa! Maar het lijkt me wel cool om mee te maken, ik ga het zo ff proberen Reageren
Donwell Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Nooit meegemaakt, aangezien ik alleen met haar date om de keycard te krijgen.Ik ga er gewoon 2 keer met de Gimp Suit heen en tadaa! Maar het lijkt me wel cool om mee te maken, ik ga het zo ff proberen Dan heb je wel kans dat je lang kunt wachten, want het gaat toch echt over Michelle en niet over Millie. Sterker nog: Millie heeft niet zo'n date. Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Nooit meegemaakt, aangezien ik alleen met haar date om de keycard te krijgen.Ik ga er gewoon 2 keer met de Gimp Suit heen en tadaa! Maar het lijkt me wel cool om mee te maken, ik ga het zo ff proberen Dan heb je wel kans dat je lang kunt wachten, want het gaat toch echt over Michelle en niet over Millie. Sterker nog: Millie heeft niet zo'n date. Oh, was ff in de war Reageren
Noviozone Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hallo,Ik pikte Michelle op bij huis, in een helikopter. Ik vloog naar de andere kant van de kaart, en pakte daar een auto. Vervolgens stapte ik in de auto en Michelle ook, waarna ik weer uitstapte en Michelle doorschoof naar het stuur. En reed zichzelf naar huis, met mij ernaast. Daarna ben ik 'op de koffie geweest', is dit al bekend? Groeten. Is heel normaal. Is gewoon 1 van de dates die je met Michelle kan doen. Ze vraagt ook of zij kan rijden waarop CJ meteen toegeeft. Daarna is het gewoon een paar minuten relaxen en kijken hoe Michelle overal tegenaan rijd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.