Doblie Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hallo, Ik kwam nog iets grappigs tegen, ik ging in de oceaan, heel diep met een auto. Toen bleek ik in een Blue Hell te komen, en ik werd weer op het land gezet, in de wijk 'Ocean Falls'. Is dat niet grappig? Groeten. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 allang bekend slotje >>> Door _KoE_Mzungu: Laat dat maar aan mij over, moderator gedrag wordt niet op prijs gesteld!<<< Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Niet dat je dan in "Ocean Falls" terechtkwam. Hoe verzinnen ze het. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Lol, klopt wel, Ocean, de zee, falls, je valt Kwam ff in me op. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Heet die wijk niet "Ocean Flats"? Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Heet die wijk niet "Ocean Flats"? Klopt. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Hallo,Ik kwam nog iets grappigs tegen, ik ging in de oceaan, heel diep met een auto. Toen bleek ik in een Blue Hell te komen, en ik werd weer op het land gezet, in de wijk 'Ocean Falls'. Is dat niet grappig? Groeten. Dat is een soort van Bug. Heb ik ook wel eens. Dan wordt alles om je heen zwart en dan respawn je ergens anders. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) ik heb het soms ook voor leuk voor een ... level wanted : ik had is een 6 sterren level wanted en toen vloog ik in de oceaan en het werkte en toen respawnde ik! ik dacht dat het zou werken maar ik was vergeten dat die politie's overal rondhangen en toen kwam er een tank aan en BOEM!!!!!!!! dood Bewerkt: 25 december 2008 door corneria Reageren
Houstyn Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Kan iemand ff een link sturen van wikiGTA hoe je daar komt? Ik wist hier helemaal niks van.. Reageren
tjoef Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Van de hemelen in GTA:SA? Hierzo Of heel het hidden interior? Daarzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.