Exoit Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Ja er zit al tekst in maar nog niet alles. en we hebben onze eigen stemmen er in Bewerkt: 30 december 2008 door Exoit Reageren
GTA_KillA Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Nice!!! Ik hoop dat het lukt Reageren
Exoit Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Bedankt! Ik denk dat het ons wel gaat lukken! Reageren
Beagle Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ja er zit al tekst in maar nog niet alles.en we hebben onze eigen stemmen er in Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen! Reageren
Exoit Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ja er zit al tekst in maar nog niet alles.en we hebben onze eigen stemmen er in Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen! Denk je dat? Zou wel leuk zijn! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Ja er zit al tekst in maar nog niet alles.en we hebben onze eigen stemmen er in Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen! Denk je dat? Zou wel leuk zijn! Nee hoor. De radio stations in de Long Night mod (geweldige mod, iedereen die VC heeft moet die mod eens een keer spelen, hele orginele missies als je wat verder bent) hadden ook zelf ingesproken stemmen. Bagger kwaliteit, maar wel custom stemmen. , Reageren
Exoit Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Oh lol Maar wij hebben miss betere kwaliteit Reageren
Beagle Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Ja er zit al tekst in maar nog niet alles.en we hebben onze eigen stemmen er in Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen! Denk je dat? Zou wel leuk zijn! Nee hoor. De radio stations in de Long Night mod (geweldige mod, iedereen die VC heeft moet die mod eens een keer spelen, hele orginele missies als je wat verder bent) hadden ook zelf ingesproken stemmen. Bagger kwaliteit, maar wel custom stemmen. , Dat is jammer Ik ken Vice City niet zo goed, dus ik dacht al dat ik het waarschijnlijk fout had maar toch wat extra motivatie geven kan geen kwaad Ik bedoel niet dat jullie geen motivatie hebben, maar nóg meer motivatie geven Reageren
Exoit Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Het gaat ons ook lukken! we zijn nu met missie 3 bezig Reageren
Exoit Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Filmpje Van missie 1 en 2: Nog niet helemaal klaar met de missies Bewerkt: 1 januari 2009 door Exoit Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Ziet er goed uit, ik zou wel de missie wat moeilijker maken door de tijdslimiet wat korter te maken. In plaats van 10 minuten die je toch wel nog ruim zou halen, je had zelf nog 4 minuten over, maak je er bv. 7 minuten van of 6 minuten. Ook als de missie eindigt laat dat ventje gewoon een ped worden en opgaan in de massa en dan verdwijnen i.p.v hem gewoon te destroyen. Tom Reageren
Exoit Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Ok bedankt voor de tips! Hier zullen we aan werken! Reageren
the_dan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 ziet er allemaal mooi uit ik zou zeggen succes en als je ideeen wilt voor missies je kan het vragen en dandenk ik er overna Reageren
Beagle Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ziet er inderdaad erg professioneel uit In het begin met die cutscene staan ze even te niksen (converseren), ik neem aan dat je daar jullie eigen stemmen in doen ? En ik zou net zoals Tom zegt de tijdslimiet korter maken. Je moet de missie zelf doen en kijken hoeveel je over houd, en iets minder dan dat eraf trekken Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Ziet er goed uit, ik zou wel de missie wat moeilijker maken door de tijdslimiet wat korter te maken.In plaats van 10 minuten die je toch wel nog ruim zou halen, je had zelf nog 4 minuten over, maak je er bv. 7 minuten van of 6 minuten. Ook als de missie eindigt laat dat ventje gewoon een ped worden en opgaan in de massa en dan verdwijnen i.p.v hem gewoon te destroyen. Tom Vergeet niet dat hij exact weet waar alles ligt. Ik moet nu zeggen dat ze niet zo heel moeilijk te vinden waren maar toch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.