Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ja er zit al tekst in maar nog niet alles.

en we hebben onze eigen stemmen er in :)

Bewerkt: door Exoit
  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

23

• Beagle

5

• GYZIE

4

• Basssss

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen!

Geplaatst:

Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen!

Denk je dat?

Zou wel leuk zijn! :)

Geplaatst:

Denk je dat?

Nee hoor. De radio stations in de Long Night mod (geweldige mod, iedereen die VC heeft moet die mod eens een keer spelen, hele orginele missies als je wat verder bent) hadden ook zelf ingesproken stemmen. Bagger kwaliteit, maar wel custom stemmen. ,

Geplaatst:

Denk je dat?

Nee hoor. De radio stations in de Long Night mod (geweldige mod, iedereen die VC heeft moet die mod eens een keer spelen, hele orginele missies als je wat verder bent) hadden ook zelf ingesproken stemmen. Bagger kwaliteit, maar wel custom stemmen. ,

Dat is jammer :puh: Ik ken Vice City niet zo goed, dus ik dacht al dat ik het waarschijnlijk fout had maar toch wat extra motivatie geven kan geen kwaad :puh: Ik bedoel niet dat jullie geen motivatie hebben, maar nóg meer motivatie geven :)

Geplaatst: (bewerkt)

Filmpje Van missie 1 en 2:

Nog niet helemaal klaar met de missies

Bewerkt: door Exoit
Geplaatst:

Ziet er goed uit, ik zou wel de missie wat moeilijker maken door de tijdslimiet wat korter te maken.

In plaats van 10 minuten die je toch wel nog ruim zou halen, je had zelf nog 4 minuten over, maak

je er bv. 7 minuten van of 6 minuten. Ook als de missie eindigt laat dat ventje gewoon een ped worden en opgaan in de massa en dan verdwijnen i.p.v hem gewoon te destroyen.

:sigaar: Tom

Geplaatst:

ziet er allemaal mooi uit

ik zou zeggen succes en als je ideeen wilt voor missies je kan het vragen en dandenk ik er overna :puh:

Geplaatst:

Ziet er inderdaad erg professioneel uit :klap: In het begin met die cutscene staan ze even te niksen (converseren), ik neem aan dat je daar jullie eigen stemmen in doen :)? En ik zou net zoals Tom zegt de tijdslimiet korter maken. Je moet de missie zelf doen en kijken hoeveel je over houd, en iets minder dan dat eraf trekken ;)

Geplaatst:
Ziet er goed uit, ik zou wel de missie wat moeilijker maken door de tijdslimiet wat korter te maken.

In plaats van 10 minuten die je toch wel nog ruim zou halen, je had zelf nog 4 minuten over, maak

je er bv. 7 minuten van of 6 minuten. Ook als de missie eindigt laat dat ventje gewoon een ped worden en opgaan in de massa en dan verdwijnen i.p.v hem gewoon te destroyen.

:sigaar: Tom

Vergeet niet dat hij exact weet waar alles ligt. Ik moet nu zeggen dat ze niet zo heel moeilijk te vinden waren maar toch.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...