Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Ziet er goed uit, ik zou wel de missie wat moeilijker maken door de tijdslimiet wat korter te maken.

In plaats van 10 minuten die je toch wel nog ruim zou halen, je had zelf nog 4 minuten over, maak

je er bv. 7 minuten van of 6 minuten. Ook als de missie eindigt laat dat ventje gewoon een ped worden en opgaan in de massa en dan verdwijnen i.p.v hem gewoon te destroyen.

:sigaar: Tom

Vergeet niet dat hij exact weet waar alles ligt. Ik moet nu zeggen dat ze niet zo heel moeilijk te vinden waren maar toch.

ik ben het er wel mee eens dat het tijd limit niet echt krap is, dus

ik denk dat ik 1 of meerderde paketjes bij maak, of het tijdslimiet

verander in 7 of 8, bedankt voor de reacties over het tijdslimiet ^_^

later,

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Exoit

    23

  • Beagle

    5

  • GYZIE

    4

  • Basssss

    4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Nog even een opmerking over missie 2. (was ik in mijn vorige post vergeten) Aan het begin moet je, nadat je de agenten overhoop hebt geschoten, een paar pakketjes oprapen. Boven ieder pakketje staat een pijl. Het ziet er rommelig uit en ze staan toch allemaal heel dicht bij elkaar. Dus waarom niet bij één pakketje ergens in het midden één pijl.

En over missie 1. Misschien leuk om bij het laatste pakketje ergens een sniper te plaatsen ofzo. Dat verwacht je niet en bied wat variatie.

Geplaatst:

Mooi gemaakt die missies, hoeveel missies zullen er in totaal komen denk je?

Grtz RD :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
ziet er allemaal mooi uit

ik zou zeggen succes en als je ideeen wilt voor missies je kan het vragen en dandenk ik er overna :puh:

Ja ik zou zeggen als ik hulp nodig heb! misschien nu al! maarja dat komt later!

Ziet er inderdaad erg professioneel uit :klap: In het begin met die cutscene staan ze even te niksen (converseren), ik neem aan dat je daar jullie eigen stemmen in doen :)? En ik zou net zoals Tom zegt de tijdslimiet korter maken. Je moet de missie zelf doen en kijken hoeveel je over houd, en iets minder dan dat eraf trekken ;)

Ja ze staan daar nog te niksen maar daar komen onze eigen stemmen en nog tekst onder!

Nog even een opmerking over missie 2. (was ik in mijn vorige post vergeten) Aan het begin moet je, nadat je de agenten overhoop hebt geschoten, een paar pakketjes oprapen. Boven ieder pakketje staat een pijl. Het ziet er rommelig uit en ze staan toch allemaal heel dicht bij elkaar. Dus waarom niet bij één pakketje ergens in het midden één pijl.

En over missie 1. Misschien leuk om bij het laatste pakketje ergens een sniper te plaatsen ofzo. Dat verwacht je niet en bied wat variatie.

Ja dat zijn beide goede ideeën, vooral die van de sniper!

Mooi gemaakt die missies, hoeveel missies zullen er in totaal komen denk je?

Grtz RD :cya:

Ik denk rond de 10/15. Als jullie andere ideeën hebben PB me dan ff!! PS: Ik ben elke dag online! (behalve als het niet meezit :puh:

:tu: CorrectHost!

Bewerkt: door CorrectHost
Geplaatst: (bewerkt)

Jullie willen natuurlijk weten wat er gebeurt als je niet op tijd bent!!

Dit laat ik aan jullie zien!! Het is niet super spectaculair maarja!!!

Er wordt nog aan gewerkt!

Filmpje:

Filmpje by CorrectHost

Bewerkt: door CorrectHost
Geplaatst:

@Basssss

Haha ja als je goed kijkt zie je geweer schoten maar door de kut kwaliteit zie je die niet!

en als er geluid was hoorde je geweerschoten.

Dus dat is het maar daar word nog aan gewerkt!

Geplaatst:
@Basssss

Haha ja als je goed kijkt zie je geweer schoten maar door de kut kwaliteit zie je die niet!

en als er geluid was hoorde je geweerschoten.

Dus dat is het maar daar word nog aan gewerkt!

Ahah. :puh: Misschien leuk dat nadat die gast is neergeschoten de schutter over hem heen te laten lopen?

Geplaatst: (bewerkt)
@Basssss

Haha ja als je goed kijkt zie je geweer schoten maar door de kut kwaliteit zie je die niet!

en als er geluid was hoorde je geweerschoten.

Dus dat is het maar daar word nog aan gewerkt!

Ahah. :puh: Misschien leuk dat nadat die gast is neergeschoten de schutter over hem heen te laten lopen?

dat is een goed idee =]

dat ga ik zeker doen :-)

later,

Bewerkt: door 1q1a1z
Geplaatst:

Als je de titel: Battle for VC hebt, denk je in de eerste plaats dat er oorlog uitbreekt :puh:

Goede mod. Je kunt de mod dratisch verbeteren door bewegingen in de cutscenes te plaatsen.

KUTGW :tu:

Geplaatst:
Ja dat komt nog allemaal maar dit is een voorproefje hij is nog zwaar in WIP

Voor als je het niet op tijd haalt: Misschien leuk om eerst de camera op de schutter te zetten, die al gericht is op die ped die doodgeschoten word, en dat je daarna de camera naar die andere ped beweegt, even stilzet en dat je dán ziet dat hij neergeschoten word. Dan weet je wel precies wat er gebeurt ;) Zo zou ik het doen, dan :puh:

Geplaatst:
Ja dat komt nog allemaal maar dit is een voorproefje hij is nog zwaar in WIP

Voor als je het niet op tijd haalt: Misschien leuk om eerst de camera op de schutter te zetten, die al gericht is op die ped die doodgeschoten word, en dat je daarna de camera naar die andere ped beweegt, even stilzet en dat je dán ziet dat hij neergeschoten word. Dan weet je wel precies wat er gebeurt ;) Zo zou ik het doen, dan :puh:

WoW, dat vind ik echt een super idee!!! bedankt voor de tip!

Greetz, Correcthost .aka. Exoit

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...