Puma Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Hi, ik release m'n eerste IV-mod (yay)... Copland Features: -Overvloed aan politie op straat -Je kunt kiezen tussen drie verschillende mogelijkheden (easy - normal - hard) afhankelijk van de aanvals- en verdedigings-sterkte van de politie -Gay-lopende politiedudes Bugs bekend: -Er verschijnt veel normaal verkeer nadat je wanted bent, de reden hiervan weet ik nog niet (anders had ik 't wel gefixed) -Politiedudes lopen niet gay (jammer..) Screens: *screens zijn genomen bij 2 sterren.. Download: http://www.pumastudios.nl/ivmods/dl/ivcopland_puma.rar Readme, screens en modbestanden zitten in de .rar. Veel plezier d'rmee, bugs, oplossingen, leuke toevoegingen, verbeteringen en gewoon 'simpel' commentaar zijn altijd welkom ! Bewerkt: 22 december 2008 door Puma Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Dit kicked ass! Serieus dewd, geniaal ! Jammer dat de gay-lopende-politie-dudes niet gay lopen... Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ziet er erg vet uit Puma Ik ga hem nog niet uitproberen want heb IV nog maar een paar uurtjes geinstalleerd. Alleszins KUTGW en had je ook zoiets niet geprobeerd op SA. Heb je niet erg veel politie achter je met een wanted level. Tom Reageren
joppie Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 haha, vet! Ik ga hem zekers proberen als ik eenmaal GTA IV heb. (eerst sparen voor nieuwe pc) Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Eerst met SA, en nu met IV. Je bent... goed! KUTGW! Reageren
dutchgod Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Wajoo dit is fokking bruut, jammerdat me computer IV niet aankan Reageren
HA5H Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Sh!11t! Zo ontkom je nooit meer aan de politie! Is dit voor Single Player of MP? En hoe activeer je dit dan? Ik heb zelf geen GTA IV for das PC maar voor de PS3, maar ben daar wel benieuwd naar :o Reageren
Puma Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Simpelweg een paar bestandjes overschrijven in de "Grand Theft Auto/common/data"-map Reageren
HA5H Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Simpelweg een paar bestandjes overschrijven in de "Grand Theft Auto/common/data"-map Aha okay Maar hoe kun je dan kiezen tussen Easy, Medium en Hard? Reageren
Puma Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Er staan drie mapjes in de .rar van de mod ("Easy", "Normal", "Hard") en afhankelijk van de bestanden in dat mapje (bestanden in de mapjes zijn hetzelfde, alleen de inhoud van de bestanden is anders) gaan de politieagenten sneller/langzamer dood en/of is hun aanval sterker/zwakker. Reageren
MFCL Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Whaha leuke mod Alleen van de politie onkomen is met 2 sterren al moeilijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.