Sa_bulldog Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Uitleg : Dit topic gaat over : wat vind jij nouw echt verkeert muziek!!! Stel je voor dat je een foute feest mag organiseren met alleen maar verkeerd muziek waar je de hele avond de slappe lach van zou kunnen hebben. dat kan je hier kwijt!! Wat leuk is als je of de orginele filmpje bij het liedje post of een filmpje die heel erg lachwekkend is die er bij past! Regels : 1. Reageren op liedjes mag maar post dan zelf ook een liedje. 2. Hou het netjes geen liedjes waar we rellen van gaan krijgen op het forum. 3. Post je liedjes in een Reactie en niet tien keer achter elkaar. Namate de tijd mag het wel weer. 4. De algemene regels van het forum. En nu de liedjes: Klik 1 Klik 3 Klik 4 Bewerkt: 22 december 2008 door Sa_bulldog Reageren
Fyre Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Toch wel een aanstekelijk nummer tho. Ahh heerlijk, ik zet dit nummer dan lekker aan op TF2 terwijl iedereen was van "WTF!!!!". Het was pas echt geweldig toen ik dit met 2 maten voor het eerst deed en constant die Pyro gitaar animatie deden. Oh god dat was geweldig. En natuurlijk niet te vergeten.... Reageren
Forumrunner Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Miek - Shadow Of The Day Jordy Van Loon - Verliefdheid Reageren
Fyre Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Almost forgot! :7 Bewerkt: 24 december 2008 door Fyre Reageren
Hackman Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Ik denk eigenlijk dat dit topic niet echt een succes gaat worden als je ziet wat er zoal gepost is op dit moment en daar komt bij dat de meeste reacties nou niet echt serieus zijn. Foute muziek vind ik Hollandse muziek om toch je vraag maar even te beantwoorden omdat het altijd op elkaar lijkt en het is ook altijd weer even slecht. Reageren
the_dan Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 al die remakes van goeie nummers dat vind ik gewoon fout maar dan fout van gewoon niet doen Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Ik denk eigenlijk dat dit topic niet echt een succes gaat worden als je ziet wat er zoal gepost is op dit moment en daar komt bij dat de meeste reacties nou niet echt serieus zijn. Foute muziek vind ik Hollandse muziek om toch je vraag maar even te beantwoorden omdat het altijd op elkaar lijkt en het is ook altijd weer even slecht. Het gaat erom dat mensen gewoon muziek kunnen posten wat úber grappig is. Er bestond nog geen topic waar dit soort dingen gepost konden worden. Grappige Filmpjes is iets anders als ''Foute Muziek'' Ook Hebben ze veel meer intresse in ''Foute Muziek'' op de Radio en Organiseren veel meer mensen feestjes met als Thema foute muziek. Dit wil ook niet zeggen dat er niet meer in deze topic gepost gaat worden. Jij had hier zelf een bijdrage aan kunnen doen door zelf een filmpje te posten. wat ik ook in de regels heb Beschreven maar hier niet aan voldaan word. Aangezien ik hier toch op wou Reageren om terug te komen op de regels van dit topic hoef ik nu ook geen filmpje te posten. Ik hoop dat mensen nu weer gewoon gehoor gaan geven aan de Regels. Regels : 1. Reageren op liedjes mag maar post dan zelf ook een liedje. 2. Hou het netjes geen liedjes waar we rellen van gaan krijgen op het forum. 3. Post je liedjes in een Reactie en niet tien keer achter elkaar. Namate de tijd mag het wel weer. 4. De algemene regels van het forum. Mvg Sa_Bulldog Reageren
Pietje II Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Ik zeg niet dat zozeer het nummer vaut is, maar die zanger... 'nuff said. Reageren
Wesley Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 What a Wonderful World - Louis Armstrong Link Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Vanwege de vreselijke reclames van >>> Door Jowx: verwijderd<<< een paar jaar geleden(ga NIET naar die site, malware...) >>> Door Jowx: Post de link dan ook niet.. <<< Maar nu terug naar 'normale' muziek: Reageren
Wesley Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Modern Talking - You Can Win If You Want ** Erg bekend bij de DELTA LOYD reclames ** Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik heb er ook weer een paar gevonden. En ik denk dat we die allemaal wel kennen ik wil trouwens even mijn complimenten naar de mensen uitten die naar de regels posten en grappige/foute muziek hier posten. Bedankt Mvg Sa_Bulldog Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 De opera versie van Dragostea Din Tei(AKA numa numa) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.