Jump to content

Eigen radiozender ook met PS2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb playstation 2 gekocht en SA opnieuw gekocht voor de ps2 maar hoe moet ik dan me eigen liedjes op de radio krijgen zie ook geen iegen zender. of heeft PS2 deze functie niet?

Geplaatst:

Deze functie is alleen weggelegd voor het spel op de PC; Xbox en PS2 spelers zullen genoegen moeten nemen met de standaard radiozenders. Één en ander staat ook duidelijk omschreven op WikiGTA, maak regelmatig gebruik van WikiGTA. [meer informatie]

Geplaatst:

Het ZOU kunnen, als je een ''omgebouwde'' PS2 hebt en je een GTA San Andreas ISO download.

Je kunt dan de .AT3 files vervangen (De muziek op de radiostation, .AT3 is een geluidsbestand gemaakt door Sony) door je eigen MP3 bestanden daarnaar om te zetten en te vervangen.

Dat is je enige optie :7

Geplaatst:
Het ZOU kunnen, als je een ''omgebouwde'' PS2 hebt en je een GTA San Andreas ISO download.

Je kunt dan de .AT3 files vervangen (De muziek op de radiostation, .AT3 is een geluidsbestand gemaakt door Sony) door je eigen MP3 bestanden daarnaar om te zetten en te vervangen.

Dat is je enige optie :7

Lol, omgebouwde. Ik wist niet dan Playstations een geslacht hebben :7

(Niet uitleggen, ik snap wat je bedoeld)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...