Wrecklesss Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Iemand met een HD 4870 X2 die deze schaduwen kan zien: Meer discussie over dit onderwerp: ATI 4870X2 - Dynamic Shadow Questions Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Iemand met een HD 4870 X2 die deze schaduwen kan zien: Meer discussie over dit onderwerp: ATI 4870X2 - Dynamic Shadow Questions nee kan ze ook niet zien ik heb die kaart ook en het beeld zelf blijft slegt tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ik denk dat dit komt omdat de drivers van de 48xx serie nog niet optimaal is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mm1992 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ik heb dat ook en heb wel een minder goede kaart maar precies dezelfde schaduwen. Waneer komt er weer eens een patch, tis trouwens toch de laatste keer dat ik iets van R* koop. Heb trouwens de ATI HD3650 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.