mistralgirl Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Goedemorgen , Heb even een vraagje . Mijn zoontje heeft gta IV gehad voor zijn verjaardag voor op de pc. Maar hij kan het niet safen .En als je je dan laat egistreren om te safen moet hij mijn toestemming hebben . Als je dat doet dan wordt er bij mij om mijn creditcard gegevens gevraagd. Maar dan nog als hij niet online wil spelen maar gewoon voor zichzelf dan moet hij het toch gewoon kunnen safen op een normale manier nu moet hij elke keer opnieuw beginnen.want als je geen creditcard hebt hoe moet het nu verder we snappen er niks van. Groetjes nathalie >>> Door ASPHALT: Je zit in het GTA Vice City Stories fora, ik neem aan dat je in het IV fora moet zitten.. ^^ Bij deze verplaatst naar IV General. <<< Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 je MOET een live account en social club account aanmaken, als je je credit card gegevens niet wilt geven geef je gewoon aan dat je zoon 18 jaar of ouder is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.