mukie Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Ik heb zaterdag Gta IV gekocht , Ik heb hem geinstalleerd ! En dan komt dit als ik de game wil gaan openen : DD3D50 Jah ik weet wat het betekent : D3D Error : DirectX 9 video card required Ik download al vanaf zaterdag Directx 9 maar hij gaat niet open ik krijg steeds de zelfde error : Gta IV FATAL Error : DD3D50 Ik heb ongeveer 20keer Directx 9 gedownload maar Nog steeds krijg ik de zelfde error. Me computer houd alles gegevens aan ik heb alles wat Gta IV onderhoud. Maar nu krijg ik weer de zelfde error : DD3D50 Ik heb ook de hele dag in de GTA FORUM.NL gekeken of ik iets kan vinden, Maar ik heb niks gevonden Wie kan me helpen om dit probleem op te lossen:D Alstublieft help mij , Alvast Bedankt ! ~MUKIE Bewerkt: 23 december 2008 door mukie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 http://answers.yahoo.com/question/index?qi...22151704AAwLpM3 staat hetzelfde probleem en iemand andwoord dat zijn computer niet erg goed is.. misschien hetzelfde? of gewoon wachten op de patch die over een paar weken uitkomt of de update van nvidia te downloaden of directX 10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 http://answers.yahoo.com/question/index?qi...22151704AAwLpM3 staat hetzelfde probleem en iemand andwoord dat zijn computer niet erg goed is.. misschien hetzelfde?of gewoon wachten op de patch die over een paar weken uitkomt of de update van nvidia te downloaden of directX 10 Erm de patch is al lang uit Of bedoel je weer een nieuwe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mukie Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Euhmmm. Me PC is gloed nieuw ik heb hem in Juni 2008. En ik heb vanochtend nog Direcxt 10 Gedownload en hij lukt weer niet:( En waar kan ik die patch ofzo vinden ? En bedankt ! EDIT : Ik download nu effe nvidia mischien lukt het dan Bewerkt: 23 december 2008 door mukie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mukie Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Ik heb NVIDIA ook geprobeert maar hij lukt weer niet ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Euhmmm.Me PC is gloed nieuw ik heb hem in Juni 2008. En ik heb vanochtend nog Direcxt 10 Gedownload en hij lukt weer niet:( En waar kan ik die patch ofzo vinden ? En bedankt ! EDIT : Ik download nu effe nvidia mischien lukt het dan het maakt niks uit hoe "nieuw" je pc is, kan die nogsteeds brak zijn, post nu maar gewoon je pc specificaties en wees niet zo eigenwijs.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mukie Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Euhmmm.Me PC is gloed nieuw ik heb hem in Juni 2008. En ik heb vanochtend nog Direcxt 10 Gedownload en hij lukt weer niet:( En waar kan ik die patch ofzo vinden ? En bedankt ! EDIT : Ik download nu effe nvidia mischien lukt het dan het maakt niks uit hoe "nieuw" je pc is, kan die nogsteeds brak zijn, post nu maar gewoon je pc specificaties en wees niet zo eigenwijs.. Sorry, maar hoe kan ik dat zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 start> uitvoeren > dxdiag dan 1ste tabblad en beeldscherm met de flitskikker infotool kun je ook al erg veel vinden, zou die ff downloaden en draaien en dat even hier posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mukie Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 start> uitvoeren > dxdiagdan 1ste tabblad en beeldscherm met de flitskikker infotool kun je ook al erg veel vinden, zou die ff downloaden en draaien en dat even hier posten Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236) Language: Dutch (Regional Setting: Dutch) System Manufacturer: HP Pavilion 061 BIOS: Phoenix - Award BIOS v6.00PG Processor: AMD Athlon 64 Processor 3400+, MMX, 3DNow, ~2.2GHz Memory: 510MB RAM Page File: 546MB used, 699MB available Windows Dir: C:\WINDOWS DirectX Version: DirectX 10.0 (4.10.0000.18000) DX Setup Parameters: Not found DxDiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unicode Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mukie Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Bewerkt: 24 december 2008 door mukie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Je pc voldoet duidelijk niet aan de systeemeisen van GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mukie Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Je pc voldoet duidelijk niet aan de systeemeisen van GTA IV. Wat voldoet me pc niet aan de systeemeisen? En kan ik dat ding downloaden ofzo.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartos01 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) inderdaad, je hebt maar 510MB RAM en het minimum is 1 gig ram op xp en 1.5 gig ram op vista en aangezien jij xp hebt kom je dus 500mb RAM tekort ik heb ook gelezen dat je direct X 10 geinstaleerd hebt op je computer maar dat is ten zeerste afteraden omdat direct X 10 niet ondersteund word voor xp en dat is volgens mij de reden dat je die foutmelding krijgt. (correct me if i'm wrong ) en omdat je een nieuwere versie van direct X hebt moet je deze eerst verwijderen en dan kan je pas directX 9 opnieuw instaleren dingen die je zou moeten vervangen als je GTA IV wilt spelen: - je RAM geheugen (kaartje van 500mb erbij of om zeker te spelen kaartje van 1 gig erbij) - je videokaart (videokaart kopen van minimum 500mb) en dan zal je volgens mij alles op low kunnen spelen Bewerkt: 24 december 2008 door bartos01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) inderdaad, je hebt maar 510MB RAM en het minimum is 1 gig ram op xp en 1.5 gig ram op vista en aangezien jij xp hebt kom je dus 500mb RAM tekort ik heb ook gelezen dat je direct X 10 geinstaleerd hebt op je computer maar dat is ten zeerste afteraden omdat direct X 10 niet ondersteund word voor xp en dat is volgens mij de reden dat je die foutmelding krijgt. (correct me if i'm wrong ) en omdat je een nieuwere versie van direct X hebt moet je deze eerst verwijderen en dan kan je pas directX 9 opnieuw instaleren dingen die je zou moeten vervangen als je GTA IV wilt spelen: - je RAM geheugen (kaartje van 500mb erbij of om zeker te spelen kaartje van 1 gig erbij) - je videokaart (videokaart kopen van minimum 500mb) en dan zal je volgens mij alles op low kunnen spelen Bartos geef die jongen niet zo'n waardeloos advies, er zit meer achter een grafische kaart dan alleen het geheugen, en er zit al helemaal meer achter een pc dan alleen veel RAM etc.. >>> Door Bling: En laat jij die waardeloze opmerkingen eens een keer voor je. <<< ontopic: je processor is veel te zwak, je geheugen is veel te weinig, en je grafische kaart is niks waard. Nu denk ik ook niet dat je moederbord super zal zijn, als je al deze verouderde hardware ziet.. In andere woorden wordt het dus hoog tijd voor een nieuwe computer, wil je de nieuwste spellen kunnen doen. edit: heb eens gezocht, moederbord is idd heel erg outdated, een upgrade zal dus totaal geen zin meer hebben aangezien, zijn geheugen is DDR-400 of minder, wat 2 keer zo sloom is als wat de meeste hedendaagse computers gebruiken ( ddr2-800 ) moederbord ondersteund ook geen dualcore, en ja om nog verder te gaan over wat het allemaal niet kan zal niet veel meer uitmaken Bewerkt: 24 december 2008 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Lijkt me handig op een nieuw systeem aan te schaffen, dit systeem is zwaar verouderd. Niet alleen voor GTA IV, maar tevens voor andere spellen die in de komende jaren uitkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.