thomashendriks Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Ik heb ook dezelfde foutcode: DD3D50 Dit zijn mijn computergegevens: Besturingssysteem: Windows Vista ™ Home Premium (6.0, build 6001) Processor: Intel® Core 2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz (2 CPUs), ~2.8GHz Geheugen: 2038MB RAM Wisselbestand: 1356MB gebruikt, 2963MB beschikbaar DirectX-versie: DirectX 10 Ik wil het spel supergraag spelen. Moet ik een andere videokaart hebben of een andere directX versie? MVG Thomas Bewerkt: 1 april 2009 door thomashendriks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 post je videokaart eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomashendriks Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 post je videokaart eens Waar kan ik dat vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 uitvoeren>dxdiag of gebruik een tool zoals flitskikkers info tool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomashendriks Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 uitvoeren>dxdiagof gebruik een tool zoals flitskikkers info tool Ja daar heb ik die andere informatie ook vandaan gehaalt maar ik zie de videokaart niet staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 dan ga je naar het tabblad beeldscherm, daar staat hij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomashendriks Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 dan ga je naar het tabblad beeldscherm, daar staat hij Dan krijg ik dit: Klik er maar even op http://i530.photobucket.com/albums/dd347/t.../Naamloos-4.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Daar kan je helemaal niets mee! Er zit geen eens een videokaart in :o Het is nl een grafische chip die in het moederbord zit. Met geluk kun je GTA SA nog spelen. Bewerkt: 1 april 2009 door TaartJJ~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomashendriks Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 Daar kan je helemaal niets mee!Er zit geen eens een videokaart in :o Het is nl een grafische chip die in het moederbord zit. Met geluk kun je GTA SA nog spelen. Er zit echt wel een video kaart in. Ik heb San Andreas en Vice City en die doen het allebij dus daar licht het niet aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 nou als jij het zo goed weet leg dan eens uit waarom gta4 neit wil opstarten. Er zit geen videokaart in je pc, intel maakt gene videokaarten, alleen chipsets. wat erin zit is ene chip, en die zij echt waardeloos. je zult dus ene videokaart moeten kopen wil je eht spel uberhaupt kunnen spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomashendriks Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 nou als jij het zo goed weet leg dan eens uit waarom gta4 neit wil opstarten.Er zit geen videokaart in je pc, intel maakt gene videokaarten, alleen chipsets. wat erin zit is ene chip, en die zij echt waardeloos. je zult dus ene videokaart moeten kopen wil je eht spel uberhaupt kunnen spelen Waarom kan ik San Andreas en Vice City dan wel spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 goeie grap.... gta 4 is minimaal tien keer zo zwaar als gta sa of vice city, die zijn niks vergeleken bij gta4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 Heb je überhaupt de systeemeisen bekeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomashendriks Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 die staan bovenaan het topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 die staan bovenaan het topic Van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.