thomashendriks Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) Kunnen jullie ook even een printscreen maken van de videokaart dan weet ik welke ik nodig heb. Net als hoe ik heb gedaan. Hier is die van mij: http://i530.photobucket.com/albums/dd347/t.../Naamloos-4.jpg >>> Door Hanneswasco: Waarom vier posts achter elkaar plaatsen met dezelfde inhoud? Gelieve in het vervolg wat geduld te hebben.<<< Bewerkt: 28 juli 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Vanwaar deze spam? Er is een supergroot assortiment aan videokaarten die GTA IV kunnen draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timfrans Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 bij mij hetzelfde volgens mij voldoe ik aan alle gebruiksvoorwaarden maar ik heb die fatal error ook ik zal wat info over mn pc opsturen: computernaam: ACER - 78ADA27B60 besturingssysteem: Microsoft Windows Xp Home Edition (5.1 build 2600) taal: nederlands (landinstelling: nederland) systeemfabrikant: acer systeemmodel: aspire e360 BIOS: )Pheonix - award workstationBIOS v6.00PG processor: AMD Athlon 64 X2 duel core processor 4200+, MMX, 3DNow ( 2 CPu's) geheugen: 2046 MB RAM wisselbestand: 697MB gebruikt, 3241MB beschikbaar DirectX - versie: directX 9.0c (4.09.0000.0904) pls help me want heb tot nu toe alle gta 4 en zou deze ook graag willen spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 De processor is sowieso niet krachtig genoeg om GTA IV fatsoenlijk te draaien. Ik kan aan de informatie niet zien wat voor videokaart er in zit, maar gezien de processor kan het nooit veel soeps zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timfrans Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 k =S hoe kan je dat zien da mn processor ni goe genoeg is want zou het wel graag weten en hoe weet je welke processor beter is dan de andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) k =S hoe kan je dat zien da mn processor ni goe genoeg is want zou het wel graag weten en hoe weet je welke processor beter is dan de andere Kennis en ervaring. Ik heb een systeem gehad met exact dezelfde processor en het draaien van GTA IV liep niet echt soepeltjes. Ik gok dat je computer nog een socket939 moederbord heeft en dat wil in principe zeggen dat je niet meer een andere processor op je moederbord kan prikken en je dus een nieuw moederbord moet kopen, met nieuw geheugen, een nieuwe processor en een nieuwe videokaart. Bewerkt: 28 juli 2009 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timfrans Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 dus kan ik ineens beter een andere pc kopen -.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 dus kan ik ineens beter een andere pc kopen -.- In principe wel ja, maar als je de beste hardware voor het minste geld wil, kan je het beste een computer door iemand op dit forum laten samenstellen. Het enige wat wij hoeven te weten is hoeveel geld je er maximaal aan uit wil geven en of je het spul zelf in elkaar kan zetten, of het liever wil laten doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timfrans Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 het kan me ni schele wat het me kost als het maar een super goede pc is waarmee ik voorlopig alle games mee kan spele en nee ik zou het niet zelf in elkaar willen steken dat lukt me never (ben 12 jaar =) ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 het kan me ni schele wat het me kost als het maar een super goede pc is waarmee ik voorlopig alle games mee kan spele en nee ik zou het niet zelf in elkaar willen steken dat lukt me never (ben 12 jaar =) ) Ik kan voor €2000,- een PC voor je samenstellen, en voor €500,- die alle nieuwe games aankunnen. Niet schelen wat het kost is beetje een rare redenering. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timfrans Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 dan kan ik spareh he =) dus 500 euro voor een pc die alle games aan kan? =O dat is rap bijeen gespaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DMG91 Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2009 je bent wel afgezet als dit echt een nieuwe pc is.... ik heb eventuweel nog een leuk systeempje tekoop contact mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NoQontrol Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) helaas krijg ik ook de foutmelding Fatal Error DD3D50 iemand die mijn mss kan vertelle waar het aan ligt.. :$ Computer Fabrikant: Packard Bell BV Computermodel: EasyNote_MX52 Computernaam: LAPTOP_VAN_ERIK Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: PACKARD BELL BV Model: T12UV BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: Default System BIOS, versie 207 Aansluitingen: AGP (Gebruikt), PCI1 (Vrij) Poorten: J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J2A2 (USB), J2A2 (USB), J4A1 (Parallel), J2A1 (Serieel), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6B1 - AUX IN (Audio), J6B2 - CDIN (Audio), J6J2 - PRI IDE (Geen), J6J1 - SEC IDE (Geen), J4J1 - FLOPPY (Geen), J9H1 - FRONT PNL (Geen), J1B1 - CHASSIS REAR FAN (Geen), J2F1 - CPU FAN (Geen), J8B4 - FRONT FAN (Geen), J9G2 - FNT USB (Geen), J6C3 - FP AUD (Geen), J9G1 - CONFIG (Geen), J8C1 - SCSI LED (Geen), J9J2 - INTRUDER (Geen), J9G4 - ITP (Geen), J2H1 - MAIN POWER (Geen) Processor Model: Mobile AMD Sempron Processor 3600+ Kloksnelheid: 2000 MHz Socket: CPU 1 Geheugen Grootte: 1790 MB RAM Type(s): 1024 MB RAM (DDR2, DIMM) Hardeschijf Bestandstype(s): NTFS (C:) Grootte: 103,78 GB (103,78 GB (C:) ) Vrije ruimte: 32,44 GB (32,44 GB (C:) ) Stations Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Onbekend, E: Verwisselbare schijf Model(len): C: ST9120822AS ATA Device IDE, D: MATSHITA UJ-850D ATA Device, E: Onbekend Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek High Definition Audio Videokaart Model: ATI Radeon Xpress 1200 Beeldprocessor: ATI Radeon Graphics Processor (0x791F) Geheugengrootte: 256 MB VRAM Stuurprogramma: atiumdag.dll,atiumdva.dat,atitmmxx.dll, versie 7.01.01.646 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Algemeen PnP-beeldscherm Schermresolutie: 1280x800 Kleurdiepte: 32-bits Frequentie: 59 Hz Muis Fabrikant: Synaptics Model: Synaptics PS/2 Port TouchPad Aantal knoppen: 0 Aansluiting: PS/2 Toetsenbord Model: Standaard-PS/2-toetsenbord Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) Functietoetsen: 12 Netwerkkaart Model(len): Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC (Ethernet 802.3), Atheros AR5007EG Wireless Network Adapter (Ethernet 802.3) Adressen: DirectX Versie: 10.1 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Basic Versie: 6.0.6001 Service Pack: Service Pack 1 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.5.0.60) Bewerkt: 7 augustus 2009 door NoQontrol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 aan het feit dat jij niet naar de systeemeisen hebt gekeken. Niks voldoet aan de eisen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DMG91 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 zotezien is dit een laptop.... daar kun je geen GTA IV op spelen specs zijn veel te laag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.