Jump to content

Gta IV FATAL Error : DD3D50


mukie

Recommended Posts

Sorry, maar je PC was 2008?

Mijn PC is uit 2006 en is veel beter :7

Dus limbolander, je hebt gelijk met hoe 'oud' je PC is maakt niks uit :7

Maar jongen,

Je hebt HP Pavillion zie ik... Heb ik ook trouwens en daarom weet ik dat jij je PC niet kan bewerken :7

Want jou type computer is vast genageld, en niet vast geschroefd :7

Als je ECHT die systeem eisen wil hebben, moet je nieuwe grafische kaarten kopen, nieuwe processor en bla bla bla - maar toch, waarom zou je 't kopen als je pc toch vast genageld is :7

Edit: Of je breekt 'm open :7

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    16

  • Limbolander

    10

  • TaartJJ~!

    9

  • mukie

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daar ligt het probleem dus. Had je eerst eens naar de Systeemeisen van GTA IV gekeken dan had je geweten dat je videokaart niet aan de minimale eisen van GTA IV voldoet. Een nieuwe videokaart is de enige oplossing voor je probleem, en dan nog zal het spel niet vloeiend draaien, want je processor voldoet ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

goede middag mensen!!

ik heb gtaIV 4 dagen geleden gedownload

Ja helaas met gedownloade software kunnen we je niet helpen.

>>> Door Hanneswasco: :$ Dat had ik niet eens gezien. Ga GTA IV eerst maar eens in de winkel halen voor je terug om hulp vraagt, inderdaad...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

ik heb ook pas GTA IV gekocht maar hij doet het niet hij zegt:::: Gta IV FATAL Error : DD3D50

en hoe kan ik een afb invoegen???

hier mijn systeemdingesen

mcpzj7.jpg

zijn ze goed of word het een nieuwe comp

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

wat moet het dan zijn????????????????

houd nu aub eens op met dubbelposten, er is een edit knop.

Verder kun je ook gewoon typen, die duizend vraagtekens zijn naast onnodig ook nog eens irritant(en nee, ik heb niet een al te best humeur).

Verder zoals ik al zei voldoet niks in je pc aand e eisen van gta4, te advisern is een pc te laten samenstellen in het hardware forum, hier kunnen ze naar je budget het perfecte systeem samenstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

wat moet het dan zijn????????????????

houd nu aub eens op met dubbelposten, er is een edit knop.

Verder kun je ook gewoon typen, die duizend vraagtekens zijn naast onnodig ook nog eens irritant(en nee, ik heb niet een al te best humeur).

Verder zoals ik al zei voldoet niks in je pc aand e eisen van gta4, te advisern is een pc te laten samenstellen in het hardware forum, hier kunnen ze naar je budget het perfecte systeem samenstellen.

Wesley waarom zou je er eigenlijk nog op reageren? ;)

Iedereen die die melding krijgt heeft geen fatsoenlijke PC. (of er klopt iets niet)

Dat is wel gebleken als ik dit topic zo doorlees. :N

Dus DD3D50 is simpelweg nieuwe PC en dan is het ook nog aan te raden om een beetje fatsoenlijke te kopen die een tijdje vooruit kan. Als je eentje koopt waarmee je GTA IV net haalt zul je niet ver komen bij nog nieuwere games. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...