Rudy-16 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Ja ik moet die Packie Dude redden, maar t lukt me maar niet, of hij is al dood, of ik heb de 1e paar dude's neer geknald, dan wordt packie bedreigd, dan schiet ik die dude niet, en dan komen er nog meer van die kerels, jah zo gaat packie wel dood. Gfd.. Tips? Ik bedoel 'Luck Of The Irish' Bewerkt: 23 december 2008 door Rudy-16 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Huh? Leg eens uit bij welke missie je bent. Reageren
Platypus Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Als ik het goed heb bedoelt hij 'Luck of the Irish' Reageren
Rudy-16 Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Als ik het goed heb bedoelt hij 'Luck of the Irish' Precies, zal het even aanpasen in me bericht .. Tyxd Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Je moet de 'dude' die Packie bedreigt, juist wél neerschieten Heb hem zelf gewoon in één keer gehaald, moet gewoon te doen zijn. Word wat behendiger met de sniper (vindplaatsen) en let vooral op de pijltjes boven de 'dudes'. Er zal wel één in zijn busje proberen te ontsnappen; ga hem niet met je sniper achterna, maar ga gewoon op de plek waar de bestuurder zit, richten. Hierdoor heb je iets meer tijd. Succes! Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Zodra die ventjes allemaal komen, gaat er 1 naar Packie toe en die gaan vechten. Schiet eerst die gast neer voordat je de rest doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.