Remi-X Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ik ben nu al een tijdje bezig met mijn nieuwe hobby: Mods maken voor SA, met Sketchup. Alleen nu is GTA IV ook heel erg in opkomst met modden, en zelf ga ik, wanneer mijn pc er sterk genoeg voor is, ook GTA IV kopen. Alleen mijn vraag nu: Gebruikt GTA IV ook DFF en TXD bestanden? Of zal er net zoiets als Kams scripts komen voor GTA IV en kan ik mijn Sketchup modellen daar dus ook voor gebruiken? Reageren
Beagle Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Met Sketchup zal het in ieder geval wel kunnen. Want, je exporteert van Sketchup naar 3DS Max. En de scripts zijn voor 3DS Max. Het enige wat je met Sketchup maakt is je model. Ik dacht dat GTA4 ook DFF en TXD gebruiken, maar waarschijnlijk iets anders. Meer weet ik er niet over Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 GTA 4 gebruikt .wtd bestanden en nog een, er is nog weinig hierover bekent, er zijn nog geen tools die deze bestanden kunnen editen. Andere mods zullen waarschijnlijk ook niet werken, de parameters zijn compleet anders t.o.v gta sa. Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Maar het gaat er vooral om of ik mijn Sketchup modellen ooit zou kunnen gebruiken bij het maken van GTA IV mods. Kan dat of niet? Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 natuurlijk kan dat, moeten er wel eerst import/export scripts voor 3ds max worden gemaakt, dan kun je gaan modden want het importeren/exporteren vanuit de IMG versie 3 is al gelukt en er is al een tool voor. Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Okej mooi zo Als SA dan wat minder populair word door IV, dan kan ik mijn mods nog uitbrengen voor IV als het zover is . Reageren
HA5H Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 GTA 4 gebruikt .wtd bestanden en nog een, er is nog weinig hierover bekent, er zijn nog geen tools die deze bestanden kunnen editen.Andere mods zullen waarschijnlijk ook niet werken, de parameters zijn compleet anders t.o.v gta sa. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=384933&st=0 Alstu Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Dat is de IMG editor. Nu nog weten of er een kams uitkomt voor IV. Maar daar is volgens mij nog niks over bekend. Reageren
Beagle Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Dat is de IMG editor. Nu nog weten of er een kams uitkomt voor IV. Maar daar is volgens mij nog niks over bekend. Er komt zoiezo wel iets uit om je spullen te exporteren Reageren
K.O. Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Daar wordt in dit topic druk over gespeculeerd. Omdat er nieuwe bestandsformaten gebruikt worden, moest eerst worden ontcijferd hoe de bestanden precies in elkaar zitten. Pas dan kunnen er werkende I/O scripts voor 3dsmax worden geschreven. In deze post wordt een link gegeven naar een WDR viewer, waarmee je WDR bestanden in 3dsmax kunt importeren. Voor de rest van de bestanden is het slechts een kwestie van tijd voor ze volledig doorgrond zijn. Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Mooi zo Dan weet ik nu eigenlijk wel zeker dat ik mijn SA mods in GTA IV kan gebruiken. LEUK! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.