Jump to content

GTA IV foutmelding / start niet meer op.


mattert

Recommended Posts

ik was gewoon beetje bezig met modden en toen was ik er allemaal klaar mee had ik de orginele bestanden terug gezet waar ze hoorde! maar nu start ik gta IV op en ik krijg een foutmelding en verder start het niet meer op.. iemand een idee hoe ik dit kan fixen.

Ik wil gerust het opnieuw installeren maar dan ben ik me savegames kwijt. want ik had eerst ook een foutje en had gewoon gtaIV opnieuw geinstalleerd en toen was ik me savegames ook kwijt..

Als iemand vertelt waar de savegames zijn opgeslagen en dat ik daar een backup van maak en gewoon pnieuw installeren en dan de savegames weer in de zelfde folder doe.

Link to comment
Delen op andere websites

ik gebruik zulke progammas niet ik doe het op mijn eigen manier

mijn manier:

1. gta IV opstarten.

2. blijf in het menu (waar Start, Option etc staat. nog niet ingame in de Pause menu)

3. alt+tab de orginele bestanden backuppen. mod bestanden in de map doen waar ze horen

4. terug naar game en op Start klikken en dan werken ze ook.

Ik vind het met magic irritant en al die andere daar snap ik geen zak van :$

En ik heb me SaveGames al gevonden en nu ga ik even me gta opnieuw installeren

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...