Jump to content

tips


wes-vercetti

Recommended Posts

wie heeft zelf tips die niet op internet staan?

ik had er 1 maar weet eff niet meer add hem wel als ik weer weet;p en srry als dit soort topic al bestaat maar ik ga alle paginas door voor zitten nakijken nee dank u

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet echt dat dit topic dan nodig is. Als we wat vinden dat niet op internet staat, contacteren wij daarvoor een Admin of een WikiGTA medewerker. Die zullen het dan op WikiGTA plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet weer voor je gaat gokken moetje saven en als je winst maak gelijk save als je dan al je cash verliest dan start je je spel gwn opniuw op slimt is om video poker te doen 10.000 kast en dan 50.000 per ronde doen dan

boeiend ik probeer temiste nog wat azijnpissers

Bewerkt: door wes-vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar dat is gewoon logisch.... Stel je vind iets zoals een bug, of een plekje in sa waar auto's steeds in dezelfde kleur voorkomen, dan is het wel noemenswaardiger.

Dit:

Als je word doodgemaakt, en al je wapens zijn weg, start je toch ook het spel opnieuw op? uit instinkt..

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet weer voor je gaat gokken moetje saven en als je winst maak gelijk save als je dan al je cash verliest dan start je je spel gwn opniuw op slimt is om video poker te doen 10.000 kast en dan 50.000 per ronde doen dan

boeiend ik probeer temiste nog wat azijnpissers

Ik begrijp je zin niet helemaal, tip om hoofdletters, uitroeptekens, vraagtekens en punten te gebruiken? En, waarschijnlijk denk je dat je nieuwe dingen ontdekt, maar die staan al lang op internet óf mensen kennen het al maar zetten het niet op internet.

Azijnpisser.

@Hieronder: Katie daten... Is dat die bij het golfpark?

Ja, die hangar kan idd open. Maar ik dacht dat je wel eerst piloot moet zijn, of al uitgespeeld moet hebben. Je kan ook op een ander vliegveld zo'n hangar open maken, ja.

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

nop je kan ook katie daten en is idd wel zo maar niet iedereen is even slim om dat ze te bedenken :puh: btway ook veel mesen niet dat die hangar op desert airstrip echt open kan en daar kunnen 4 of 5 voertuigen ik heb 1 shamal en een paar autos sandking en nog ene paar:P

en at400 op LV airfirld ik speel al maanden maar ik kwam der gister pas achter lol ;p

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het met Remi-X eens!

dus je moet er geen topic over openen,sorry :{

ik denk dat dit topic snel een slotje zal krijgen! :slotje:

Hebben we hier een Undercover Moderator? :engel:

sorry, ik heb het veranderd ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

:slotje: : Tips, hints, trucjes en al je andere ideeën omtrent de gehele GTA-reeks (dus niet alleen GTA SA) die nog niet op WikiGTA staan kan je gewoon >>hier<< kwijt. Als het de moeite waard is zal het t.z.t. misschien wel op wiki worden vermeld. Uiteraard ligt de prioriteit op dit moment bij IV en binnenkort bij CW, maar dat topic kan ten alle tijden nog eens worden nageplozen met informatie waar we dan wat mee kunnen.

Alle tips e.d. die nu in dit topic staan staan dus al op wiki (Internet), de toegevoegde waarde is op dit moment 0,0. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...