Fuffie Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Een trui en een trainings broek die nog van mijn vader zijn geweest ik voel me altijd helemaal top als ik zijn broek op trui draag ,maar ik denk dat het wel beetje bekend is waarom dat zo is. Dat is echt vet lief :$ Reageren
Hannes82 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Mijn boxershort!! hij was gratis Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik heb een trui die ik stoer vind staan en hij zit ook lekker. Grtz RD Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Een trui en een trainings broek die nog van mijn vader zijn geweest ik voel me altijd helemaal top als ik zijn broek op trui draag ,maar ik denk dat het wel beetje bekend is waarom dat zo is. Dat is echt vet lief :$ Heb em nu ook aan en is altijd een lekker gevoel als ik hem aanheb.. een van de enigste dingen die ik nog van me vader heb.. die ik dan ook met me leven zal beschermen Reageren
RobbieB Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Mijn trui me doodskoppen. Ik deed deze eens aan om naar school te gaan, de directie verbood het om zo'n kledij aan te trekken. Reageren
Gino99 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 Me Nike air Max en zo'n shirt ^^ Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 *Een T-schirt met alle namen van mijn oude klas. *Mijn groene scoutingblouse met ruim 3 jaar stickertjes en gebeuren *Een T-shirt wat ik van iemand heb gehad waar ik veel van hou, is alleen 3 maten te klein . *En wat vesten die ik gewoon fijn vind zitten . Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 wwe superstar shirt undertaker er op. Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Hmm meestal Born Borg, Met een nike trui, Gewoon lekkere broek aan!, en dan natuurlijk K-Swiss schoenen<3 Reageren
ComKwak Geplaatst: 10 februari 2009 Rapport Geplaatst: 10 februari 2009 Mijn onderbroek. Hmm ik heb niet echt bijzondere kleding, ik koop geen dure kleding, vind dat maar uitsloverij (en duur). Maar dan worden het mijn zwarte gelukssokken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.