nicolaos1992 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 moet ik microsoft points hebben voor dit te downloaden?? hoop van niet.. 17 februari is wel nog even wachten :-/ grtzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Ja, dit zal je inderdaad nodig hebben. Volgens mij ging het voor ongeveer 20 euro zijn, hoeveel Microsoft Points dat zijn weet ik niet. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 1600 MS points om precies te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nicolaos1992 Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 1600 MS points om precies te zijn. THX grtzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.