jancoCJ Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Ey ik ging maar eens bezig met een mod en het is gelukt Gta sa Arena 96 Mod screens De mod is bijna af JC Bewerkt: 23 december 2008 door jancoCJ Reageren
Remi-X Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Wel geinig, maar het ziet eruit alsof je gewoon een texture met paint hebt gemaakt. De graphics vallen daarom wel tegen, en alles is even egaal. Dus om de meter ligt een bloedvlek. Maar ga wel zo door, uiteindelijk kan het natuurlijk een heel ander resultaat geven! Reageren
dutchgod Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Woooooooh prachtig, Uitstekende Textures!! ik wil het hebben!! *Zucht* Reageren
Beagle Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Woooooooh prachtig, Uitstekende Textures!! ik wil het hebben!! *Zucht* Waar staat die zucht voor? @Topicstarter: Leuk en mooi gemaakt hoor, maar is het niet heel erg overdreven? Overal bloed enzo...? Ziet er nou niet écht gezellig uit @Hieronder: Ik dacht al zoiets Bewerkt: 23 december 2008 door Beagle Reageren
dutchgod Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Woooooooh prachtig, Uitstekende Textures!! ik wil het hebben!! *Zucht* Waar staat die zucht voor? @Topicstarter: Leuk en mooi gemaakt hoor, maar is het niet heel erg overdreven? Overal bloed enzo...? Ziet er nou niet écht gezellig uit Mijn bericht is sarcastish(hoe je het ook schrijft) Met die zucht bedoel ik: ik vind het echt ongeloofelijk bagger, zelfs al werk je met paint. Reageren
jancoCJ Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ik heb de download op gta garage gezet http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=4324 Reageren
J-star Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Daar zijn we blij mee Reageren
Remcconen Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Downloads: 1319 Vieuws: 11354 Rate: 3ster(2votes)[/font] Reageren
jancoCJ Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 M,n mod die op gta garage overstroomt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.