tiim Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) wanneer belt u. l. paper je ..? en btw moet je ook alle bernie missies hebben gedaan want wiki is weer veranderd en nu snap ik het niet meer Bewerkt: 23 december 2008 door tiim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 ja bernie missies zijn ook belangrijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 WikiGTA is continu in aanbouw en nu hebben we gevonden dat vele missies wel belangrijk zijn voor de storyline. Tot nu toe denken we dat Out of the Closet: Part II, No.1, de Dwayne missies en The Holland Play niet benodigd zijn voor de storyline. Verder kan het een tijdje duren voor aleer That Special Someone begint, je kan de tijd versnellen door eens te saven en andere (zij)missies te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
larsjezutphen Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 maar je hoeft de missies van ul toch ook niet te halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) wel Bewerkt: 30 december 2008 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
larsjezutphen Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 dat ik behoorlijk jammer want ik kan absoluut niet goed landen met die helikopter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 je kan altijd een savegame aanvragen zodat iemand anders de missie doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
larsjezutphen Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 heb hem op de xbox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 oh ja idd dan kan het niet je kan een vriend laten komen (een egte) om de missie te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
larsjezutphen Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 gaa veel oefenen dan lukt het wel het is alleen het landen dus oefenen en het moet lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) ik heb ook het probleem dat UL paper me niet belt...ik heb volgens wikigta de hoofdmissies allemaal gedaan (ik ga voor liberty city minute trophie) en nu zit ik dus vast...op de map staat alleen nog maar dwayne's icoon en het icoon assasinations (en ook bryces infernus). Malorie heeft wel al gebelt dat ze gaat trouwen met roman. dwaynes missies wel vereist mss? latere bewerking: ik speelde brucies missies nog ook en dwayne's missies (dus ook holland play) en volgens mij zijn dwaynes missies echt nodig om het verhaal uit te spelen. ik ben gebeld door UL paper! wikigta, pas dit aan in je missieoverzicht. Een belangrijke keuze maken als in the holland play kan toch moeilijk vergeten worden in het spel? Greets Bewerkt: 18 mei 2009 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.