Jump to content

the special someone


tiim

Recommended Posts

WikiGTA is continu in aanbouw en nu hebben we gevonden dat vele missies wel belangrijk zijn voor de storyline. Tot nu toe denken we dat Out of the Closet: Part II, No.1, de Dwayne missies en The Holland Play niet benodigd zijn voor de storyline.

Verder kan het een tijdje duren voor aleer That Special Someone begint, je kan de tijd versnellen door eens te saven en andere (zij)missies te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

ik heb ook het probleem dat UL paper me niet belt...ik heb volgens wikigta de hoofdmissies allemaal gedaan (ik ga voor liberty city minute trophie) en nu zit ik dus vast...op de map staat alleen nog maar dwayne's icoon en het icoon assasinations (en ook bryces infernus). Malorie heeft wel al gebelt dat ze gaat trouwen met roman.

dwaynes missies wel vereist mss?

latere bewerking: ik speelde brucies missies nog ook en dwayne's missies (dus ook holland play) en volgens mij zijn dwaynes missies echt nodig om het verhaal uit te spelen. ik ben gebeld door UL paper! wikigta, pas dit aan in je missieoverzicht. Een belangrijke keuze maken als in the holland play kan toch moeilijk vergeten worden in het spel?

Greets

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...