Jump to content

Wat een k*tspel...


Bv202

Recommended Posts

Sorry, maar anders kan ik het niet uitdrukken.

Nou, mooi, dan installeer je die game. Moet je op mooie prentjes kijken terwijl de game "laadt" en opeens stopt de muziek. Dan stopt de game met laden en kan je hem enkel sluiten met ctrl + alt + del. Mooi, dan maar de patch installeren en ja hoor, hij lost het probleem op!

Mooi, 2-3 dagen spelen kan je, tot je in op het tweede eiland terechtkomt. Midden in het eiland zit je met textures die niet laden. "Zet draw distance" lager, is het enige advies dat je krijgt. Mooi, je doet dat en vanaf dan doet het eerste probleem zich opnieuw voor... terug urenlang kijken op mooie prentjes! Als je dan de instelling lager zet, dan heb je het probleem van de textures weer.

Mooi, een uur of 2 bezigzijn met het herinstalleren en herstellen van de game zodat hij speelbaar is... en dat is hij... opnieuw voor 2 dagen.

Zomaar, willekeurig, van de ene dag op de andere, duikt het eerste probleem van de leuke prentjes weer op. Opnieuw meer dan een uur beziggeweest met herstellen/herinstalleren.

Nu, 1 dag na de laatste problemen, duikt zich weer wat nieuws op: gewoon crashen ("GTA IV werkt niet meer") vanaf het moment dat je een brug oversteekt. Yeey, weer een uur of 2 bezigzijn en hopen dat de game dan werkt...

Ik weet niet wat die gamebedrijfjes allemaal hebben... het lijkt wel alsof ze niets fatsoenlijk meer kunnen maken. En zeker Rockstar, eerst releasen ze Bully die zo'n 50% van de spelers niet kunnen spelen omdat ze een 64-bit systeem hebben en dan weigeren ze nog een patch te releasen, ook al is de game al wekenlang uit (bron: klik). Nu doen ze net hetzelfde met GTA IV, releasen ze één patch die maar een klein deel van de problemen oplost en laten ze niets meer van zich horen...

Over geldkloppers gesproken...

Iemand nog wat tips om de game meer dan 3 dagen werkend te krijgen?

Bewerkt: door Bv202
Link to comment
Delen op andere websites

Manufacturer: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD

Processor: AMD Phenom™ 9600 Quad-Core Processor (4 CPUs), ~2.3GHz

Memory: 3070MB RAM

Hard Drive: 494 GB

Video Card: ATI Radeon HD 3870

Monitor: Algemeen PnP-beeldscherm

Sound Card: Luidsprekers (Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio)

Speakers/Headphones:

Keyboard: USB-hoofdhub

Mouse: USB-hoofdhub

Mouse Surface:

Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6000) (6000.vista_rtm.061101-2205)

Motherboard:

Computer Case:

Is dit 'm toevallig? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem. Eerste keer waren problemen die had ik gouw snel verholpen.

Maar na 1,5 uur verder kwamen er problemen zoals om de 30 min een systeemboot of een blauwe scherm. Of dat textures niet goed geladen werden.

Dit heb ik nog steeds niet kunnen oplossen. GTA4 moet het goed kunnen op een 4870X2 2GB en een 6750 3.50GHZ OC.

Op geven moment wordt er helemaal moe van dat ik hem gewoon in de kast heb gepropt totdat er een goede patch komt. Ik heb 45 euro betaald voor een bug spel.

Maar ik kan nu boos worden dat de patch lang duurt anderen game fabrikanten zoals EA komen wel snel met een patch. Roxstar laat de pc gamers gewoon in de kou staan. Ik denk dat de patch pas in 2009 komt denk niet dat tussen kerst en Nieuwjaar de patch komt.

GTA4 had voor velen een mooi kerstkado moeten worden niet dus.

In jouw gevoel zal ik maar wachten op de patch. Het is gewoon bekend dat de game veel bugs bevat.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg stelletje PC'ers. Duik eens wat dieper in het Technische Problemen Forum.

Onderaan staan zat topics over XBOX'ers en PS3'ers die er problemen mee hadden.

Dus doe alsjeblieft niet zo zielig, want het is gewoon een herhaling van wat er

met de console versies gebeurde. Die patch komt heus nog wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar er zijn wel honderden topic's over precies hetzelfde mening, daar word ik nou zo beu van... :duh:

Dan bekijk je ze toch niet, je hebt helemaal geen verplichtingen hoor. Maarja, als je zonodig in elk topic iets moet zetten. Ga ja gang @_@

Link to comment
Delen op andere websites

FF ontopic, me vriend had dat probleem (ongeveer) ook maar bleek later dat ie een virus had ;)

Gelukkig kan ik zeggen dat ik genoeg ervaring heb om te weten dat dat niet het geval is bij mij.

En trouwens, begrijp me niet verkeerd; inhoudelijk is het spel echt top. Ik heb al zo'n 20 uur gespeeld de afgelopen week, terwijl ik bij de meeste games na een uur of 3-4 al stop omdat ze gewoon te saai zijn. Het is gewoon het technische aspect van de game dat *** is.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar er zijn wel honderden topic's over precies hetzelfde mening, daar word ik nou zo beu van... :duh:

als je 45 euro betaald voor een prut spel dan begrijp ik het hoor dat je daar een topic voor maakt. dus hou aub je mond dicht of lees dit topic niet..

nog even iets anders.

omdat ik het spel gewoon goed is op de tecnische kant na en omdat ik het niet meer kon ruilen of dergelijk ben ik het maar weer gaan spelen en ik merkte dat op een gegeven moment ik steeds meer stad kon zien zolang ik maar niet te hard reed. maar dat was een hele verbetering met het begin (toen ik op een kaart moest rijden en 2 minuten moest wachten voordat er een weg kwam en nog is 2 minuten voor gebouwen.

ik blji tot ik het 2e eiland kreeg:S geen stad geen wegen en ook geen kaart !!!! hoe komt dit in godsnaam????

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...