pitbul Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 ik ben net begonnen ben dus nog maar op het 1e eiland maar ik wil graag die sultan rs die lijkt me vet dus weet iemandt de vindplaats? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Dit kan je met gemak vinden via de zoekfunctie Maargoed, die is te vinden op het 3e eiland, helemaal bovenin (ik weet niet hoe dat SnapMap werkt dus daar kan ik je niet mee helpen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 De Sultan RS kan je op het 3e eiland vinden, dus nog even doorspelen. Hier is de vindplaats. SnapMap (Vindplaats Karin Sultan RS) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 De Sultan RS staat inderdaad op de aangeven plek van GTA Haas, achter een oude garage tussen wat struikjes. Als je zo snel mogelijk eens de Sultan RS wilt berijden kan je ook gewoon Multiplayer starten, want daar zal de Sultan RS dezelfde vindplaats hebben en kan je alle uitgebreid testen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Dit kan je met gemak vinden via de zoekfunctie QFT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Dit kan je met gemak vinden via de zoekfunctie QFT Hij heeft gewoon gelijk hoor, mensen zijn gewoon lui tegenwoordig, nemen geeneens de tijd om te googlen of de zoekfunctie te gebruiken waar je 99 van de 100 vragen mee kunt beantwoorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.