Jasperke Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Hoi mensen, ik heb wat gedaan emt die filmpjes op youtube en op deze site voor het te vinden alleen vond ik deze wat lang om allemaal te doen ik heb daarom een snellere manier gevonden =D gewoon tijdens de missie Saint Mark's Bistro de codes invoeren van CJ is onsterfelijk (niet persé, maar anders schieten ze je dood, je moet nogwel tegenstanders hebben) en CJ kan hoog springen. Je loopt hier naar buiten, maar schiet ze niet allemaal dood! nu loop je naar de muur en springt, je springt er makkelijk overheen waarom doet iedereen dan zo moeilijk Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Nou, sommige mensen zijn nog lang niet bij deze missie, en de meesten hebben hem al lang gedaan.. Dus het kan gewoon beter op de ouderwetse manier. Reageren
Jasperke Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Nou, sommige mensen zijn nog lang niet bij deze missie, en de meesten hebben hem al lang gedaan.. Dus het kan gewoon beter op de ouderwetse manier. dan download je toch gewoon een save file van iemand die klem zat bij deze missie XD kijk, hier heb je er al een http://sa.summerbase.eu/86%20-%20High%20Noon.zip (van http://www.gtaforum.nl/index.php?act=home) Bewerkt: 23 december 2008 door Jasperke Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Op YouTube zijn wel 1000 filmpje's hoe je rond kan lopen in LC, dus denk je dat dit topic zal helpen? Reageren
Jasperke Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 uh. hoe ver ik ook zoek op Youtube, ik heb deze manier nog nergens gezien. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 uh.hoe ver ik ook zoek op Youtube, ik heb deze manier nog nergens gezien. Klik hier eens op, dan vind je pagina's over SA met Liberty City.... Reageren
Robbin_gta Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Volgens mij is elke tip die ontdekt is wel al op internet te vinden? Groetjes Robbin Bewerkt: 23 december 2008 door Robbin_gta Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Je krijgt armor in een fbi busje What the f*ck heeft dat nou weer met LC te maken? Reageren
Robbin_gta Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Je krijgt armor in een fbi busje What the f*ck heeft dat nou weer met LC te maken? Ik snap dat je denkt; wat typt hij nou, maar ik zit met een ander probleem, telkens als ik wilde reageren op een topic, stond er dat het niet mogelijk was, ik was het dan ook dit keer weer aan het testen. Vandaar dat ik er ook van overtuigd was dat dit ook niet aankwam, maar in ene kwam het er te staan, vandaar dat ik het bewerkt heb;) Excuses, Robbin Reageren
Basssss Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 uh.hoe ver ik ook zoek op Youtube, ik heb deze manier nog nergens gezien. Nergens iemand die deze manier gebruikt. Ik vond anders deze, derde hit die ik kreeg op YouTube. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 ik heb uitgeprobeerd en het werkte!Het was cool! Reageren
GTA freakje Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Er bestaad ook een mod dat je ergens op LS airport naar LC kan gaan. Door gewoon in een marker te staan. (het stukje liberty city is veel meer solid) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Er bestaad ook een mod dat je ergens op LS airport naar LC kan gaan.Door gewoon in een marker te staan. (het stukje liberty city is veel meer solid) Dat is deze mod Reageren
Noviozone Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hoi mensen,ik heb wat gedaan emt die filmpjes op youtube en op deze site voor het te vinden alleen vond ik deze wat lang om allemaal te doen ik heb daarom een snellere manier gevonden =D gewoon tijdens de missie Saint Mark's Bistro de codes invoeren van CJ is onsterfelijk (niet persé, maar anders schieten ze je dood, je moet nogwel tegenstanders hebben) en CJ kan hoog springen. Je loopt hier naar buiten, maar schiet ze niet allemaal dood! nu loop je naar de muur en springt, je springt er makkelijk overheen waarom doet iedereen dan zo moeilijk Ik ga dat toch ff proberen want dat hiddeen interiors gedoe is best bewerkelijk. Klinkt goed dit! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Hoi mensen,ik heb wat gedaan emt die filmpjes op youtube en op deze site voor het te vinden alleen vond ik deze wat lang om allemaal te doen ik heb daarom een snellere manier gevonden =D gewoon tijdens de missie Saint Mark's Bistro de codes invoeren van CJ is onsterfelijk (niet persé, maar anders schieten ze je dood, je moet nogwel tegenstanders hebben) en CJ kan hoog springen. Je loopt hier naar buiten, maar schiet ze niet allemaal dood! nu loop je naar de muur en springt, je springt er makkelijk overheen waarom doet iedereen dan zo moeilijk Deze manier is allang ontdekt. Maar je moet evengoed de cheat invoeren waarin CJ hoog springt anders kom je niet over de muur heen en red je het niet om op de weg te belanden vóór het Restaurant. Eerlijk gezegd vind ik dit ook de makkelijkste manier om door LC te wandelen. En zoals al is gezegd, kun je alltijd nog een Savegame downloaden waarin je bij >Deze< missie bent en zo naar LC toe kunt gaan. Bewerkt: 24 december 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.