Jump to content

Liberty city

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoi mensen,

ik heb wat gedaan emt die filmpjes op youtube en op deze site voor het te vinden :Y

alleen vond ik deze wat lang om allemaal te doen :duh:

ik heb daarom een snellere manier gevonden =D

gewoon tijdens de missie Saint Mark's Bistro de codes invoeren van CJ is onsterfelijk (niet persé, maar anders schieten ze je dood, je moet nogwel tegenstanders hebben) en CJ kan hoog springen.

Je loopt hier naar buiten, maar schiet ze niet allemaal dood!

nu loop je naar de muur en springt, je springt er makkelijk overheen

waarom doet iedereen dan zo moeilijk :duh:

Deze manier is allang ontdekt. Maar je moet evengoed de cheat invoeren waarin CJ hoog springt anders kom je niet over de muur heen en red je het niet om op de weg te belanden vóór het Restaurant. Eerlijk gezegd vind ik dit ook de makkelijkste manier om door LC te wandelen. En zoals al is gezegd, kun je alltijd nog een Savegame downloaden waarin je bij >Deze< missie bent en zo naar LC toe kunt gaan. ;)

Heeft iemand mogelijk die savegame want bovenstaande werkt niet en start gewoon de game aan het begin. Ben die missie zelf al voorbij namelijk.

Geplaatst:

Ik denk dat het erg interessant is om in Liberty city te komen via de "moeilijke" manier, via hemelen en met de placemanager.

Dan leer je nog eens wat over hoe het spel eigenlijk in elkaar zit.

En om iets te leren kan je het het best zelf eens proberen, want:

"I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand."

Gezegd door ene Confucius.

Geplaatst:

Ooooh, dus volgens jou leer je meer over het spel als je in een Hidden Interior bent? Dus eigenlijk Liberty City? :7

Geplaatst:
Ik denk dat het erg interessant is om in Liberty city te komen via de "moeilijke" manier, via hemelen en met de placemanager.

Maar dit is dus bij 70% van de GTA San Andreas spelers niet mogelijk. ;)

Geplaatst:

Maar dit is dus bij 70% van de GTA San Andreas spelers niet mogelijk. ;)

En dat kom je te weten door? Bij iedere speler is dit mogelijk, tenzij hij/zij een dusdanige modificatie heeft geïnstalleerd dat de Hidden Interiors geblokkeerd worden op de een of andere manier. Het ligt er maar net aan hoe gemotiveerd de speler is om het allemaal te ontdekken. Het is dus bij iedereen mogelijk. En lukt het niet met de gewone jetpack manier dan lukt het wel met een teleporter.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...