Pacified Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ik ben nu bezig met een sig waar een animatie in zit. Normaal sla ik het op als PNG, maar bij animaties werkt dat (natuurlijk) niet. Kan iemand mij even uitleggen in welk bestand ik het moet opslaan? Bvd, Pacified Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Gewoon als Gif. opslaan, dat is de enige die werkt. Reageren
Pacified Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Gewoon als Gif. opslaan, dat is de enige die werkt. Oké Danke Schön Edit: Kut >< snap er de ballu van Kan iemand even stap voor stap uitleggen hoe ik 'm exporteer? Bewerkt: 23 december 2008 door Pacified Reageren
Pacified Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Bump: Kut >< snap er de ballu van Kan iemand even stap voor stap uitleggen hoe ik 'm exporteer? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Jazeker, je hoeft je sig gewoon op te slaan in 'Edit - Save for web...' . Nadat je dan hebt geklikt krijg je nog een sub menutje, wat niet erg belangrijk is. Maar je kan er wat in rondkijken. Maar goed, opslaan gebeurt dan zo door op 'save' te klikken ; Dan is je signature opgeslagen als een .gif bestand, en werkt jouw animatie. Bewerkt: 24 december 2008 door Ice Banana Reageren
Pacified Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) :O Duizend maal dank (-999) want anders wordt de post te lang Thnx man Bewerkt: 24 december 2008 door Pacified Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.