Hackman Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Bewerkt: 23 december 2008 door Hackman Reageren
.Corneria. Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 goed gelukt!kleuren passen bij de render,font past bij de sig,leuke effecten! = 9.2 goed gedaan! Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Wederom een spektakel om naar te kijken. Mooie achtergrond, en erg goede effecten. Het witte puntje onder zijn rechterarm mag je wel weglaten. De licht-effectjes rechtsboven is ook iets minder. Het is bovendien jammer dat het vrij grauw is, maar voor de rest vind ik het echt een top-sig. Een 9. Reageren
Hackman Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Bedankt voor de complimenten en de tips. Dat jullie mijn creatie boven de 9 geven vind ik ook wel amusant. ^^ Verder heb ik even een V2 gemaakt met behulp van de tips van TomHagen aangezien ikzelf ook vond dat die stip daar inderdaad een beetje teveel aandacht vroeg. Hier komt deel 2: Ik heb het bewerkt met behulp van de Kloon Tool of iets in die geest waardoor het precies dezelfde kleuren kreeg als het stukje achtergrond ernaast. Dat licht geval heb ik ook met dezelfde tool proberen aan te passen alleen dat werd nogal goed zichtbaar en daar komt bij dat ik de tool nog maar weinig beheers aangezien ik het enkel eerder had gebruikt bij het bewerken van een auto dus vandaar. Wie wil mijn creatie nog meer raten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.