Limbolander Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 In gta IV zit een heel grote bug, ga maareens met een auto tegen een schommel op een speelplaats rijden en je auto wordt een stuk dunner door de schade, en soms vlieg je gewoon meters ver weg, erg lache vooral op multiplayer screenshot ervan: Reageren
gemertenaar Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Thats soooo april 2008 Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Deze 'bug' is al heel lang bekend, al sinds hij uitkwam voor op de consoles. Reageren
FerryN Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Volgens mij word iemand nu pas wakker . Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Mij lukt het niet om erg ver weg te schieten, hoe moet dat precies? Reageren
Dvt Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Heb je hem voor de 360 of PC? Deze glitch is idd al lang bekend. EDIT: @Lance_Ryder_Wilson: Hangt van de auto en de manier af. Eerst moet je de achterkant van de auto tegen de schommel aan zetten en dan naar achter gaan rijden. Probeer dit eens met een Admiral of een Presidente. Deze werken erg goed met de schommelglitch! Bewerkt: 23 december 2008 door Dvt Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Volgens mij word iemand nu pas wakker . tja niet iedereen heeft een xbox/ps3 Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Probeer dit eens met een Admiral of een Presidente. Deze werken erg goed met de schommelglitch! Blista Compact is de beste auto voor die schommel glitch, ik kwam daarmee met gemak over het park heen, en zelf een keer in de haven Let wel op dat je met de achterkant van de auto er tegen aan komt, anders vlieg je door je voorruit heen Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 soms kom je wel een aantal blokken verderop, wel lache Reageren
Biocount Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Hiero.. zitten paar mega jumps bij.. zelf op genomen toen ik de ps3 nog had.. Bewerkt: 23 december 2008 door Biocount Reageren
gemertenaar Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Hiero.. zitten paar mega jumps bij.. zelf op genomen toen ik de ps3 nog had.. nice one, vooral opt begin dat die begint te branden in de lucht nog nooit gezien Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Hiero.. zitten paar mega jumps bij.. zelf op genomen toen ik de ps3 nog had.. Iemand snapmpa plaatsen waar die sgommel zit? ben al een x gaan zoeken maar in die speel tuin was geen sgomml Reageren
gemertenaar Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Hiero.. zitten paar mega jumps bij.. zelf op genomen toen ik de ps3 nog had.. Iemand snapmpa plaatsen waar die sgommel zit? ben al een x gaan zoeken maar in die speel tuin was geen sgomml http://blog.wolffmyren.com/2008/08/13/yout...litch-tutorial/ Al in het begin wordt de locatie duidelijk gekenmerkt op de kaart. Reageren
Dvt Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Hiero.. zitten paar mega jumps bij.. zelf op genomen toen ik de ps3 nog had.. Iemand snapmpa plaatsen waar die sgommel zit? ben al een x gaan zoeken maar in die speel tuin was geen sgomml Hier ongeveer. Klik hier om de SnapMap te bekijken Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Bij mij ontploft de auto altijd zodra hij tegen een gebouw vliegt , maar dat kan ook wel eens komen omdat ik altijd uitstap terwijl de auto door de lucht vliegt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.