Equalizer Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Iemand weleens de ''Rolled over'' Achievement/Trophy gehaald m.b.v. deze bug? Reageren
gtaa Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 In gta IV zit een heel grote bug, ga maareens met een auto tegen een schommel op een speelplaats rijden en je auto wordt een stuk dunner door de schade, en soms vlieg je gewoon meters ver weg, erg lache vooral op multiplayerscreenshot ervan: Je moet onder een steen hebben gelegen als je nog niet wist dat dat bekend was. Reageren
FerryN Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Volgens mij word iemand nu pas wakker . tja niet iedereen heeft een xbox/ps3 Waarom heb je dan een xbox 360 tag? Reageren
gemertenaar Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Ferryn die tropy is niet te halen dmv swingset bug. Ik weet het niet 100% zeker maar heb het van vele wel gehoord dat het niet mogelijk is.. Kan het niet official bevestigen met link Ik kreeg hem dmv naar airport te gaan en met een "normaal 4 deurs auto" Dwars voor de wielen te gaan stoppen van de opstijgende vliegtuig die daar zijn ronde rijdt. Nee ik ging niet "rolled over" maar somehow kreeg ik de trophy wel! @ rusty: Dunno misschien gaat het op de xbox wel. Bewerkt: 23 december 2008 door gemertenaar Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ferryn die tropy is niet te halen dmv swingset bug. Ik weet het niet 100% zeker maar heb het van vele wel gehoord dat het niet mogelijk is.. Kan het niet official bevestigen met link Ik kreeg hem dmv naar airport te gaan en met een "normaal 4 deurs auto" Dwars voor de wielen te gaan stoppen van de opstijgende vliegtuig die daar zijn ronde rijdt. Nee ik ging niet "rolled over" maar somehow kreeg ik de trophy wel! Vertel jij mij dan maar eens waarom ik mijn Achievement hebt gehaald toen ik de schommel glitch deed, voordat ik de eerste flat voorbij was had ik hem al (daarna nog een paar keer over de kop gegaan) Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Hiero.. zitten paar mega jumps bij.. zelf op genomen toen ik de ps3 nog had.. Iemand snapmpa plaatsen waar die sgommel zit? ben al een x gaan zoeken maar in die speel tuin was geen sgomml Hier ongeveer. Klik hier om de SnapMap te bekijken Thx werkt super grappig heb hem wel 10x gedaan! ROFL trashmaster! Reageren
HA5H Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Echt droog xD Ik kende hem al veel langer, gister ook nog droog gedaan met Dieko en iedereen van LibertyKillerZ xD Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Echt droog xDIk kende hem al veel langer, gister ook nog droog gedaan met Dieko en iedereen van LibertyKillerZ xD LOL ik probeerde met motr; motr wegik nog bij de sgommelXDXDXD Bewerkt: 24 december 2008 door Mr.stickz Reageren
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 ik had ook is een filmpje gezien dat iemand gewoon een waypoint ergens neerzetten en ging naar de schommel en die werd ook weg gevlogen maar kwam precies bij de waypoint Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.