Jump to content

grote bug


Limbolander

Recommended Posts

In gta IV zit een heel grote bug, ga maareens met een auto tegen een schommel op een speelplaats rijden en je auto wordt een stuk dunner door de schade, en soms vlieg je gewoon meters ver weg, erg lache vooral op multiplayer

screenshot ervan:

gtarb2.jpg

Je moet onder een steen hebben gelegen als je nog niet wist dat dat bekend was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ferryn die tropy is niet te halen dmv swingset bug. Ik weet het niet 100% zeker maar heb het van vele wel gehoord dat het niet mogelijk is.. Kan het niet official bevestigen met link :puh:

Ik kreeg hem dmv naar airport te gaan en met een "normaal 4 deurs auto" Dwars voor de wielen te gaan stoppen van de opstijgende vliegtuig die daar zijn ronde rijdt.

Nee ik ging niet "rolled over" maar somehow kreeg ik de trophy wel!

:Y

@ rusty: Dunno misschien gaat het op de xbox wel.

Bewerkt: door gemertenaar
Link to comment
Delen op andere websites

Ferryn die tropy is niet te halen dmv swingset bug. Ik weet het niet 100% zeker maar heb het van vele wel gehoord dat het niet mogelijk is.. Kan het niet official bevestigen met link :puh:

Ik kreeg hem dmv naar airport te gaan en met een "normaal 4 deurs auto" Dwars voor de wielen te gaan stoppen van de opstijgende vliegtuig die daar zijn ronde rijdt.

Nee ik ging niet "rolled over" maar somehow kreeg ik de trophy wel!

:Y

Vertel jij mij dan maar eens waarom ik mijn Achievement hebt gehaald toen ik de schommel glitch deed, voordat ik de eerste flat voorbij was had ik hem al (daarna nog een paar keer over de kop gegaan)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt droog xD

Ik kende hem al veel langer, gister ook nog droog gedaan met Dieko en iedereen van LibertyKillerZ xD

LOL ik probeerde met motr; motr wegik nog bij de sgommelXDXDXD

Bewerkt: door Mr.stickz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...