GunsNroses61 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Hoi mensen, misschien is het al bekend weet niet echt, maar het leek net wel of ik een navigatie systeem had. ik had een waypoint gemaakt, toen pakte ik een Merit, daarna was het bijna na elke bocht at 100 yards turn left/right of anders. misschien is dit een EE? maar ik heb het voor de zekerheid hier neergezet. ps het was een vrouwelijke stem. EDIT: voordat jullie gaan zeuren. het was op de PC Bewerkt: 23 december 2008 door GunsNroses61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Sommige auto's die hebben dat ja, standaard, je kan ze ook helemaal aan of uit zetten. Het is gewoon een functie van het spel, dus geen Easter Egg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 idd als je de radio uitzet, kwam er zelf ook pas na 3 dagen achter, maar wel grappig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 ow oke mag een slotje op XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.