robinho123 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 hallo allemaal, ik zoek een leuke vecht spel op de pc die je met zijn 2en op 1 pc kan spelen zoals mortal combat, street fighter enzo maar wel een beetje van deze tijd dus mooie effecten enzo. ik zou erg blij zijn als iemand me daarmee kan helpen. fijne feestdagen alvast. Reageren
Rullez Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Soul Caliber misschien? Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 SmackDown VS Raw 2009 misschien? Ook een vechtspel Reageren
robinho123 Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 zijn die ook op pc dan? Reageren
Fyre Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Eigenlijk, simpelweg, nee. Dat zal niet lukken. Download dan gewoon even de oude Street Fighter ofzo of een emulator met oude N64/PS1/Snes/Dreamcast etc. Vechtgames. Voor de Consoles zijn er genoeg, voor de PC bestaan ze niet meer. Bewerkt: 23 december 2008 door Fyre Reageren
robinho123 Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Eigenlijk, simpelweg, nee. Dat zal niet lukken. Download dan gewoon even de oude Street Fighter ofzo of een emulator met oude N64/PS1/Snes/Dreamcast etc. Vechtgames.Voor de Consoles zijn er genoeg, voor de PC bestaan ze niet meer. oke bedankt jammer dat ze er niet zijn word is tijd om een playstation te kopen geloof ik want pc en psp zijn niet genoeg zie ik:P Reageren
the_dan Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 psp tekken ofzo die vind ik gwn bij mediamarkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.