Mr.Boss Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 ik was gister san andreas aan het spelen en ineens rij ik tegen de brug in mijn speel zonder cheats (ben nog maar in SF) maar er is zo'n brug naar LV en daar kun je het eerste poortje nog door (toch) en het 2e niet meer bij de eerste poortje gaan auto gewoon over het poortje heen wie heeft dit ook (zodra ik een plattegrond heb post ik wel welke brug het is) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 ik was gister san andreas aan het spelen en ineens rij ik tegen de brug in mijn speel zonder cheats (ben nog maar in SF) maar er is zo'n brug naar LV en daar kun je het eerste poortje nog door (toch) en het 2e niet meer bij de eerste poortje gaan auto gewoon over het poortje heen wie heeft dit ook (zodra ik een plattegrond heb post ik wel welke brug het is) :blink: Ehm... bedoel je dat je nog niet naar LV kan? Want dan staan er wel van die hekjes waar je niet door kan... maar waar alle andere auto's wel gewoon doorheen rijden... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sixstar Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 ik begrijp niet wat je bedoeld :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 auto rijden over het dak heen van de controle poortjes ik zal zo een foto gaan maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 auto rijden over het dak heen van de controle poortjes ik zal zo een foto gaan maken Waarom post je het dan in SA Easter Eggs? Het lijkt mij geen grap van R* eerder een klein foutje in de game.. Dus je doet er goed aan om eens een screentje te gaan maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 (bewerkt) voldoende voor jullie ??? klik (sorry voor het slechte beeld) Bewerkt: 20 april 2005 door maartenmensen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Tja dat lijkt mij gewoon een bug. En geen grap van R*. San Andreas zit vol met fouten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 woooooh, coool gevonden mare dit is denk ik niet een easter egg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-*GTASA*- Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 ik was gister san andreas aan het spelen en ineens rij ik tegen de brug in mijn speel zonder cheats (ben nog maar in SF) maar er is zo'n brug naar LV en daar kun je het eerste poortje nog door (toch) en het 2e niet meer bij de eerste poortje gaan auto gewoon over het poortje heen wie heeft dit ook (zodra ik een plattegrond heb post ik wel welke brug het is) Ja ik weet wel wat je bedoeld Dat hep ik ook maarja wat is daar zo raar aan.(tis wel laggen) Maar je hoeft er geen topic over te openen <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Maar je hoeft er geen topic over te openen en wie ben jij om dat te bepalen? zo onzinnig is het niet, ik heb ergere gevallen gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chels-man Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 het zou zomaar kunnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 heb ik ook al gehad Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Painkiller Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Dat is normaal. Als je het nog niet hebt uitgespeeld tot het volgende eiland staan er altijd hekjes. Bij de hekjes naar las Venturas staan er 2, de 1e kan je overheen, de 2e is een echte muur. Ze hebben het waarschijnlijk ff aant begin van de brug duidelijk maakt, dat je niet de halve brug opgaat en voor een verassing komt te staan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 is wel leuk dat ze zo staan maar verder zie je geen auto's rijden ??????? :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 biij mij rijden de auto's er gewoon doorheen!!!!!! :huh: ook bij die brug Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts