Jump to content

heel erg raaar

Mr.Boss

Recommended Posts

ik was gister san andreas aan het spelen en ineens rij ik tegen de brug in mijn speel zonder cheats (ben nog maar in SF) maar er is zo'n brug naar LV en daar kun je het eerste poortje nog door (toch) en het 2e niet meer bij de eerste poortje gaan auto gewoon over het poortje heen

wie heeft dit ook (zodra ik een plattegrond heb post ik wel welke brug het is)

Delen op andere websites

ik was gister san andreas aan het spelen en ineens rij ik tegen de brug in mijn speel zonder cheats (ben nog maar in SF) maar er is zo'n brug naar LV en daar kun je het eerste poortje nog door (toch) en het 2e niet meer bij de eerste poortje gaan auto gewoon over het poortje heen

:blink: Ehm... bedoel je dat je nog niet naar LV kan? Want dan staan er wel van die hekjes waar je niet door kan... maar waar alle andere auto's wel gewoon doorheen rijden...

Delen op andere websites

auto rijden over het dak heen van de controle poortjes ik zal zo een foto gaan maken

Waarom post je het dan in SA Easter Eggs?

Het lijkt mij geen grap van R* eerder een klein foutje in de game..

Dus je doet er goed aan om eens een screentje te gaan maken

Delen op andere websites

Ja ik weet wel wat je bedoeld

Dat hep ik ook maarja wat is daar zo raar aan.(tis wel laggen)

Maar je hoeft er geen topic over te openen <_<

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Dat is normaal. Als je het nog niet hebt uitgespeeld tot het volgende eiland staan er altijd hekjes. Bij de hekjes naar las Venturas staan er 2, de 1e kan je overheen, de 2e is een echte muur. Ze hebben het waarschijnlijk ff aant begin van de brug duidelijk maakt, dat je niet de halve brug opgaat en voor een verassing komt te staan.

Delen op andere websites

• 3 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...