Jump to content

GTA IV Handling vraagjes.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Remmen, optrekken, snelheid en wegligging ok maar hoe bepaal ik de tracktie? (Voorwielen, achterwielen of 4x4)

Nu heb ik men Comet opgepept omdat die 4x4 was.

Die handremmen zijn overdreven.

Bij het minste draai je 180° rond.

Ik wil die zoals in SA of NFS zodat ik hem kan gebruiken door snelle bochten.

Kan iemand me zeggen waar in welke tool ik die 2 waarden kan aanpassen?

Of hoe ik het vind in kladblok?

Bewerkt: door Crowsoul
Geplaatst: (bewerkt)

Jammer dat ze geen cursussen 'Hoe een duidelijk en gestructureerd bericht te plaatsen in 10 weken!' aanbieden op dit forum. De PC waar ik nu achter zit kan GTA IV niet aan en het staat er dan ook niet geïnstalleerd, maar ik beschik nog steeds over internet. Kijk maar eens naar dit topic of deze pagina. Zo te zien kun je bij 'Tt' vaststellen of er gebruik moet worden gemaakt voor Rear/Front/Four Wheel Drive. (0.0 voor achterwielaandrijving, 0.5 voor 4x4, 1.0 voor voorwielaandrijving.) De remkracht zou je bij 'Tb' iets omlaag kunnen halen, maar ik weet niet of dit ook voor de handrem werkt. Anders kun je dit misschien met 'C', 'Ts' of alle 'W' waarden iets wijzigen.

Deze pagina is zeker een goede lijst met wat alles betekent. Ik spreek geen Italiaans, maar woorden als 'velocita' en 'sospensiona' zijn wel te begrijpen lijkt mij. De rest zoek je op.

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...