Jump to content

Teleport.


mattert

Recommended Posts

Op de gtaforums.com had ik een discussie gestart over een teleport naar FlyingRats en Stuntjumps. daar vinden ze het totnu toe wel een leuk idee etc. maar nu wil ik ook wel jullie mening horen

wat denk jij? zou het stom of leuk zijn om een Teleport naar stuntjumps en Flyingrats temaken?

(en even voor de duidelijk heid dit is een Idee.. voor de mensen die het willen maken doe je best :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hier wel zeker animo voor is, maar aan de andere kant is er al zoveel te vinden op internet hierover! Tutorials op YouTube, SnapMaps (Thanks to PatrickW) op WikiGta, noem maar op! Ik denk dat de moeite die het kost om zo'n teleport te maken het nut ervan verwaarloost.

ik vind het nu al geen prestatie om 100% te halen. ik weet hoe je savegames vervangt op pc. er zijn al kapot veel mods voor wapens geen peds/traffic en godmode etc.

Dat ligt natuurlijk helemaal aan jezelf. Als je geen mods en cheats o.i.d. (ook savegames) download en in je spel zet, zit de uitdaging er zeker wel in!

Daarnaast heeft R* via de ingame www.whattheydonotwantyoutoknow.com toch een prima manier gegeven om, zonder modden en dergelijke, wél de juiste locaties tot je beschikking te hebben. De legale manier zeg maar, is erg leuk vormgegeven! :D

Trouwens, op het echte internet (dus niet ingame) is www.whattheydonotwantyoutoknow.com een hidden package... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik bedoel met de teleporter dat je er niet helemaal naar toe hoeft tegaan, dat je bevoorbeeld met hotkeys werkt bevoorbeeld Alt+n = Gaat naar volgende Flyingrat Alt+B = Gaat terug naar de flyingrat waar je net was etc.

en dan ook prcies het zelfde voor de stuntjumps. 't word dan niet echt een mod ofzo maar meer een trainer.

Link to comment
Delen op andere websites

De Flying Rats en Unique Stunt Jumps zijn er in gemaakt om gevonden te worden. Niet door een tool. Anders is het toch niet leuk ? Ik heb zelf alles zelf gezocht. Heb er dan wel heel erg lang over gedaan. Maar het was leuker dan met een snapmap.

Link to comment
Delen op andere websites

De Flying Rats en Unique Stunt Jumps zijn er in gemaakt om gevonden te worden. Niet door een tool. Anders is het toch niet leuk ? Ik heb zelf alles zelf gezocht. Heb er dan wel heel erg lang over gedaan. Maar het was leuker dan met een snapmap.

Niet iedereen denkt er zo over.

Link to comment
Delen op andere websites

Nouw als je hem nu uitspeelt op de PC en je zegt dat je 100% heb gehaald zonder cheats/mods/savegames hoe dan ook je geloof factor is zéér laag.

Het is dat veel mensen als ze 200 dingen moeten vinden in een enorme map ze automatisch aan internet denken. Types zoals ik volgen het internet en lopen dan nog 100 keer vlak langs een duif zonder hem te zien, oftewel we zijn er te ongeduldig voor. Jammer, he.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...