Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Hoe enable je Debug Mode? Daarmee kun je in ieder geval cars spawnen, Niko customizen, er zijn andere wagens, je kan de missies kiezen en er is een speciaal testlevel, dat heb ik aangenomen van sommige files. Weet iemand hoe je het kan enablen, ervaren modders? Bewerkt: 23 december 2008 door Lance_Ryder_Wilson Reageren
Diaz070 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Er zijn denk ik nog niet zo veel ervaren modders want gta iv heeft een hele nieuwe engine Bewerkt: 23 december 2008 door Diaz070 Reageren
moechy Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Ik zou eens verder kijken via google. Maybe that will help. google is your best friend Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Ik zou eens verder kijken via google. Maybe that will help. google is your best friend Ik kijk altijd eerst op Google, en er is nergens iets over te vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.