Jump to content

FOUT BIJ EINDMISSIE


a7xGTA

Recommended Posts

Hee,

na dagenlang gekloot met GTA IV werkt ie alowel die nogsteeds regelmatig vastloopt... maar volgens mij mag ik niet klagen als ik iedereen verder hoor met hun problemen die ik eerst ook had...

ik heb nu de game bijna volledig uitgespeelt tenminste de hoofd missie's zegmaar

maar ik heb nu een soort van fout ontdekt (denk ik)

bij de laatste missie: A Revenger's Tragedy

moet je bij Little Jacob in de helicopter klimmen, dat doe je om op je spatiebalk te drukken/klikken

maar als ik dat doe gebeurt er niks en ook niet als ik het meerdere malen doe of ingedrukt houd...

ik weet niet of iemand dit probleem ook heeft of dat iemand een soort van oplossing heeft???

het zou wel handig zijn want dan kan ik hem gewoon uitspelen...

dus:

Iemand een oplossing voor de 'fout' met de spatiebalk om in de heli te klimmen

graag andwoord alsjebliefd!!

mvg Remco.

Link to comment
Delen op andere websites

Als eerst, ben je onder de marker gevaren en kwam er toen een cutscene dat Niko zich aan de helikopter trok? Er zijn namelijk veel problemen met dat Little Jacob ervandoor gaat en je niet snel genoeg bij hem bent (had ik ook nogal vaak). Daarna is het gewoon als een gek op spatiebalk drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk druk je niet snel genoeg. Wat ik zou doen is het volgende: Neem 2 liter energiedrank tot je ongeveer een vreemd gevoel krijgt alsof je ontiegelijke snelsex wil hebben. Dan begin je als een gek te drukken en je enige doel is om je spatiebalk eruit te slopen snap je? Je moet niet een klein beetje snel drukken maar echt alsof je leven er vanaf hangt en het liefst nog sneller dan dat. Er was namelijk al eerder die dacht dat het aan zijn spel lag of iets in die geest alleen in werkelijkheid drukte hij gewoon veel te sloom.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk druk je niet snel genoeg. Wat ik zou doen is het volgende: Neem 2 liter energiedrank tot je ongeveer een vreemd gevoel krijgt alsof je ontiegelijke snelsex wil hebben. Dan begin je als een gek te drukken en je enige doel is om je spatiebalk eruit te slopen snap je? Je moet niet een klein beetje snel drukken maar echt alsof je leven er vanaf hangt en het liefst nog sneller dan dat. Er was namelijk al eerder die dacht dat het aan zijn spel lag of iets in die geest alleen in werkelijkheid drukte hij gewoon veel te sloom.

okee bedankt ik ga het proberen:P

Link to comment
Delen op andere websites

Hee,

na dagenlang gekloot met GTA IV werkt ie alowel die nogsteeds regelmatig vastloopt... maar volgens mij mag ik niet klagen als ik iedereen verder hoor met hun problemen die ik eerst ook had...

ik heb nu de game bijna volledig uitgespeelt tenminste de hoofd missie's zegmaar

maar ik heb nu een soort van fout ontdekt (denk ik)

bij de laatste missie: A Revenger's Tragedy

moet je bij Little Jacob in de helicopter klimmen, dat doe je om op je spatiebalk te drukken/klikken

maar als ik dat doe gebeurt er niks en ook niet als ik het meerdere malen doe of ingedrukt houd...

ik weet niet of iemand dit probleem ook heeft of dat iemand een soort van oplossing heeft???

het zou wel handig zijn want dan kan ik hem gewoon uitspelen...

dus:

Iemand een oplossing voor de 'fout' met de spatiebalk om in de heli te klimmen

graag andwoord alsjebliefd!!

mvg Remco.

Ik heb dit ook gehda, dat ie vasthing. Na 5x de missie opnieuw gedaan te hebben hing ie niet meer vast, dus denk geluk. Snap ook niet dat ie vasthangt dan...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...