Jump to content

Windows Opruimen


MegaPilot

Recommended Posts

WTF hij verwijderde de c Cleaner effe 30GB ja je leest het goed aan onnodige files ik heb nu op al mijn 3 harde schijven weer ongeveer 90 gb vrij

Nog een Tip om je Pc te versnellen met opstarten van je comp zet al je bureablad dingen in een mapje op je bureablad want al die office icoontjes en spelletjes

er zitten nu 93 items in dat mapje :puh: allemaal kladblok shit en 10 keer limewire

sorry voor dubbelpost

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Internet Explorer dumpt gewoon heel veel zooi op je pc. Oplossing: niet gebruiken. Dat goedkoop uitziende ATF-Cleaner is voor Firefox-gebruikers overbodig. Dat opruimen kun je al met Firefox zelf, en je kan ook je Temp map opschonen (Start > Uitvoeren > %temp% intypen).

Op PC-forums wordt ATF-Cleaner aangeraden. ;) Ik bespreek ATF-Cleaner in zijn geheel, want gegarandeerd zouden er vragen gesteld worden.

Les 3 staat er, de post wordt vandaag nog aangepast met meer tips en screens. :)

@ hieronder: We mogen geen reclame maken voor andere sites. En dat ze het handmatig doen is niet waar. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Internet Explorer dumpt gewoon heel veel zooi op je pc. Oplossing: niet gebruiken. Dat goedkoop uitziende ATF-Cleaner is voor Firefox-gebruikers overbodig. Dat opruimen kun je al met Firefox zelf, en je kan ook je Temp map opschonen (Start > Uitvoeren > %temp% intypen).

Op PC-forums wordt ATF-Cleaner aangeraden. ;) Ik bespreek ATF-Cleaner in zijn geheel, want gegarandeerd zouden er vragen gesteld worden.

Les 3 staat er, de post wordt vandaag nog aangepast met meer tips en screens. :)

welke PC forums dan? de meeste doen het gewoon met de hand op PC forums ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Bump :$

Maar ik wil mijn Windows Vista opschonen :) Maar ik heb alle verborgen mappen op zichtbaar gezet, maar ik vind geen $Uninstall mappen, dus ook niet die map die ik moet laten staan, ik heb Windows Vista SP2 dus lijkt me wel handig om vele GB te laten verdwijnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je CrapCleaner al gedraaid? Die verwijdert toch ook een 10 gigabyte soms. Daarnet heb ik 'm weer even laten scannen, en er is 7.8 gigabyte van m'n schijf verwijderd.
Ja heb ik al laten draaien :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Draai TuneUp Utilities eens en klik op het tabblad 'Geheugenruimte Winnen', in het engels is het 'Clean Memory' ofzo. :puh: Klik dan op "Onnodige bestanden en backups"(of Unneeded files and backups, denk ik), en klik maar alles aan en klik dan op "Opruimen"/clean.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...