Jump to content

hoe texture op high zetten?


kvbmaster

Recommended Posts

ik las wat topics door en ik kon eruit opmaken dat als de texture op high staat de kwaliteit stukken beter word alleen ik kan hem niet op high zetten :duh: ik kan alleen maar kiezen uit low en medium.

dit zit in me pc:

intel core 2 duo E8400

4gb ram

asus EAH 4850

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt. Rockstar heeft namelijk een beveiliging in Gta IV gezet, zodat je de Graphics niet hoger kunt zetten dan je Videokaart aankan. Blijkbaar heeft jou videokaart niet genoeg geheugen om alles op z'n hoogst te kunnen draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek met de zoekfunctie van het forum zelf en vind niets en denk laat ik een topic maken en ik zoek op google en gelijk de eerste hit XD

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=87958

bij die laatste post ervan dat heb ik ook gedaan en kan nu ook op high zetten:P en kan je ook draw distance enzo op 100 zetten ziet er wel mooi uit alles op het hoogste:P alleen de fps XD bij mij gemiddeld 15 het is nog wel redelijk speelbaar bij andere spellen lijkt het dan nergens naar maar in gta nog wel

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek met de zoekfunctie van het forum zelf en vind niets en denk laat ik een topic maken en ik zoek op google en gelijk de eerste hit XD

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=87958

bij die laatste post ervan dat heb ik ook gedaan en kan nu ook op high zetten:P en kan je ook draw distance enzo op 100 zetten ziet er wel mooi uit alles op het hoogste:P alleen de fps XD bij mij gemiddeld 15 het is nog wel redelijk speelbaar bij andere spellen lijkt het dan nergens naar maar in gta nog wel

Als je het met die begrenzing niet op high kan zetten. Laat het dan ook zo. Ze hebben het er niet voor niks opgezet. Tenzij je wilt dat je videokaart stuk gaat door overheating...

Link to comment
Delen op andere websites

nah dat lijkt me sterk bij mij dat die oververhit raakt hij werd 100 graden kwam ik erachter dat in het koelblok van die soort gangetjes zitten en die zaten helemaal vol met stof nu komt die niet boven de 65 graden uit:)

Link to comment
Delen op andere websites

Man, dat is niet gezond voor je videokaart, en computer.

Ik heb een kennis die ook ff wou testen hoe ver hij zijn videokaart kon 'opdrijven', tot het spul er de brui aan gaf, en een kortsluiting gaf, gevolg, volledig moederbord met alles eraan verbonden defect... Nieuwe computer dus.

Blijf er gewoon van af.

Als informatica student weet ik maar al te goed dat je soms eens kan overclocken enzo, maar restricties uit een spel weghalen, is gevaarlijk hoor...

Denk dus 3 keer na, tenzij je een nieuwe pc wil natuurlijk

Link to comment
Delen op andere websites

Man, dat is niet gezond voor je videokaart, en computer.

Ik heb een kennis die ook ff wou testen hoe ver hij zijn videokaart kon 'opdrijven', tot het spul er de brui aan gaf, en een kortsluiting gaf, gevolg, volledig moederbord met alles eraan verbonden defect... Nieuwe computer dus.

Blijf er gewoon van af.

Als informatica student weet ik maar al te goed dat je soms eens kan overclocken enzo, maar restricties uit een spel weghalen, is gevaarlijk hoor...

Denk dus 3 keer na, tenzij je een nieuwe pc wil natuurlijk

.............. Omfg :')

Je heb dus helemaal geen kennis... Als je videokaart te zwaar belast wordt en het niet aan kan gaat de game stotteren hoor... Ga niet meteen conclusies trekken uit 1 gevalletje. Het is onmogelijk dat je PC hierdoor stuk gaat. Er zit standaard koeling op je processor/ GPU etc. geen één PC onderdeel kan meer dan 100% belast worden.

Als je niks te zeggen heb hou gwn je smoel stil ^_^ .

Ga niet meteen mensen bang maken ofzo...

Denk zelf is 3x na voordat je deze onzin geloofd en nog door lult ook :cya:

Ik bedoel komop, kortsluiting omdat je een te zwaar spel draait? Geloof 't zelf ofzo :') .

Bewerkt: door gtaa
Link to comment
Delen op andere websites

Man, dat is niet gezond voor je videokaart, en computer.

Ik heb een kennis die ook ff wou testen hoe ver hij zijn videokaart kon 'opdrijven', tot het spul er de brui aan gaf, en een kortsluiting gaf, gevolg, volledig moederbord met alles eraan verbonden defect... Nieuwe computer dus.

Blijf er gewoon van af.

Als informatica student weet ik maar al te goed dat je soms eens kan overclocken enzo, maar restricties uit een spel weghalen, is gevaarlijk hoor...

Denk dus 3 keer na, tenzij je een nieuwe pc wil natuurlijk

.............. Omfg :')

Je heb dus helemaal geen kennis... Als je videokaart te zwaar belast wordt en het niet aan kan gaat de game stotteren hoor... Ga niet meteen conclusies trekken uit 1 gevalletje. Het is onmogelijk dat je PC hierdoor stuk gaat. Er zit standaard koeling op je processor/ GPU etc. geen één PC onderdeel kan meer dan 100% belast worden.

Als je niks te zeggen heb hou gwn je smoel stil ^_^ .

Ga niet meteen mensen bang maken ofzo...

Denk zelf is 3x na voordat je deze onzin geloofd en nog door lult ook :cya:

Ik bedoel komop, kortsluiting omdat je een te zwaar spel draait? Geloof 't zelf ofzo :') .

Tja die kennis heeft zeker wezen 'overclocken'. Dat is heel wat anders en daar kan idd kortsluiting van komen of oververhitting.

Als je en te zwaar spel speelt kan dat niks geen kwaad idd.

Link to comment
Delen op andere websites

Man, dat is niet gezond voor je videokaart, en computer.

Ik heb een kennis die ook ff wou testen hoe ver hij zijn videokaart kon 'opdrijven', tot het spul er de brui aan gaf, en een kortsluiting gaf, gevolg, volledig moederbord met alles eraan verbonden defect... Nieuwe computer dus.

Blijf er gewoon van af.

Als informatica student weet ik maar al te goed dat je soms eens kan overclocken enzo, maar restricties uit een spel weghalen, is gevaarlijk hoor...

Denk dus 3 keer na, tenzij je een nieuwe pc wil natuurlijk

daarom moet je ook niet gaan "overclocken" of in jou worden "opdrijven" als je er geen ervaring in hebt.

Maar er zit tegenwoordig gewoon bescherming tegen hoor, als je te ver gaat dan zet de computer zichzelf gewoon uit,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...