Kiterboy Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Heej gamers Ik zou graag mijn eigen muziek willen draaien op gta 4 zou dit ook kunnen op de ps3 ? Ik heb het al gezocht op in het boekje maar kon niks vinden. Reageren
Velaro Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Heej gamers Ik zou graag mijn eigen muziek willen draaien op gta 4 zou dit ook kunnen op de ps3 ? Ik heb het al gezocht op in het boekje maar kon niks vinden. Nee, dit kan helaas niet. Reageren
njeg0d Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 http://nl.wikigta.org/wiki/Independence_FM Hier staat dat je eigen audio voor de PC is. Over PS3 en XboX 360 wordt niks gezegd, dus ik denk van niet. Reageren
ojahoor Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 het is geloof een extra iets voor pc dus niet voor de ps 3 of x box Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.