Diaz070 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 dit gebeurt er als ik em wil uninstallen Reageren
brentoske Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 dit gebeurt er als ik em wil uninstallen misschien cd-rom gebruiken ? ik zou het niet weten .. -Wat je ook kan doen is naar configuratiescherm en hem daar gewoon verwijderen ! _________________________________ JIJ ZIT MET HET PROBLEEM HEM TE VERWIJDEREN ,EN IK ZIT ER MEE HEM TE INSTALEREN ____ Kan jij mij helpen het spelletje te instaleren , kijk bij deze topic ! KLIK HIER Reageren
Diaz070 Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 ik doe dat ook maar dan gebeurt dat en ik moet hem opnieuw instalere want ik heb met de files gekloot Reageren
ritchiecool Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 verwijder de map van rockstar in program files en dan cd erop en opnieuw instaleren heb het ook al tege gekomen grt Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 verwijder de map van rockstar in program files en dan cd erop en opnieuw instaleren heb het ook al tege gekomen grt Dat is echt het slechtste wat je kunt doen, dan staat je halve pc nog vol met registry en dergelijke. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.