Jump to content

Misschien?


njeg0d

Recommended Posts

Ik weet niet of het zo bedoeld is of niet.. Ik weet ook niet of het wel een echte easter egg is.

Maar ik vind South Algonquin verdacht veel op het stratencircuit van de formule 1 lijken: Monte Carlo of Monaco Grand Prix.

Gta IV, South Algonquin:

South_Algonquin_Race.jpeg

Echt, Monaco Grand Prix:

circ2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

_O_ Werkelijk waar geniaal! Lang gezocht, denk ik? :puh: Ik denk niet dat het daadwerkelijk een Easter Egg is, maar ergens zal het mij niet verbazen als R* wel serieus heeft nagedacht over de "racetracks".....

Aan de andere kant, wellicht wat ver gezocht! Je kan het weliswaar bevestigen, door nog andere race routes uit Liberty City te vergelijken met de usual F1 circuits... Als het er meer blijken te zijn, heb je R* "by the nuts!" :Y

Link to comment
Delen op andere websites

beetje ver gezogt denk ik.... :duh:
Het zou kunnen.. Maar ik vind hem er erg op lijken.
_O_ Werkelijk waar geniaal! Lang gezocht, denk ik? :puh: Ik denk niet dat het daadwerkelijk een Easter Egg is, maar ergens zal het mij niet verbazen als R* wel serieus heeft nagedacht over de "racetracks".....

Aan de andere kant, wellicht wat ver gezocht! Je kan het weliswaar bevestigen, door nog andere race routes uit Liberty City te vergelijken met de usual F1 circuits... Als het er meer blijken te zijn, heb je R* "by the nuts!" :Y

Ik zocht op WikiGTA naar waar ik races kon vinden in GTA, en die moest ik toevallig nog doen. Ik zag het eigenlijk gelijk :puh:. Toen heb ik natuurlijk ook gelijk naar de rest gekeken, maar verder zie ik er geen. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

ik zie het niet hoor, alleen de tunnel kan ik erin ontdekken, verder lijkt hij er totaal niet op.
Moet je beter kijken hoor. Het gaat om de plattegrond.. Liberty City/New York lijkt idd niet op Monaco. De vorm is nagenoeg het zelfde.. Kijk maar is goed!
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
Sommige delen van het Parcour lijkt er wel op, alleen die bovenkant niet want er zit geen deuk in.

Ik heb geen idee, of het er Expres of Per ongeluk is ingezet. Ik denk eerder per ongeluk.

Is die deuk niet van een Pit-Stop? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik zie het niet hoor, alleen de tunnel kan ik erin ontdekken, verder lijkt hij er totaal niet op.
Moet je beter kijken hoor. Het gaat om de plattegrond.. Liberty City/New York lijkt idd niet op Monaco. De vorm is nagenoeg het zelfde.. Kijk maar is goed!

*bump*

zoals ik al zei zie ik het niet, vanaf de kaart zijn ze al totaal niet met elkaar te vergelijken.

Dat LC en monaco niet op elkaar liken weet ik ook wel.

ik hewb in tientallen games er gereden dus dat kan ik zlef ook wel nagaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige delen van het Parcour lijkt er wel op, alleen die bovenkant niet want er zit geen deuk in.

Ik heb geen idee, of het er Expres of Per ongeluk is ingezet. Ik denk eerder per ongeluk.

Je zet tog niet een stuk land wat zoveel op Monaco lijkt ''perongeluk'' in de game?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...