Jump to content

Kan er me iemand helpen?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan er iemand deze auto maken als mod voor GTA: San Andreas?

Het gaat over de nieuwe Citroën C5 Tourer.

6172c0757090ea45c641e1230a034f12.jpg

Alvast dank,

Mvg

Bartjuuhn

Bewerkt: door bartjuuhn
Geplaatst:

Nu alweer?

Neej dat gaat niet. Mensen maken auto's voor SA voor hun hobby, niet als werk. En dan maken ze het al zeker niet voor jouw, als je het aandringt. Zo'n auto is niet 123 gemaakt, en modders hebben dus wel wat beters te doen.

Zelf ben ik dan ook wel een modder, alleen ben ik niet zo goed in auto's en kan je denken dat ik dit dan lekker makkelijk kan zeggen. Maar ik weet wel zeker dat andere mensen hetzelfde denken.

Als jij nou van je post maakt:

[Weet iemand waar ik deze auto kan vinden? Ik heb heel erg zitten zoeken op het internet maar ben hem niet tegengekomen. Iemand wel een idee?]

Dan zijn er ook meer mensen die je helpen. En als de auto er gewoon niet is moet je maar wachten, totdat er iemand voor zijn hobby die auto maakt.

Owja: en de auto is nieuw. Dan is het logisch dat er nog niemand is die hem heeft gemaakt.

Geplaatst:
Kan er iemand deze auto maken als mod voor GTA: San Andreas?

Het gaat over de nieuwe Citroën C5 Tourer.

-Plaatje-

Alvast dank,

Mvg

Bartjuuhn

Ik snap niet helemaal waarom je het zelfde onderwerp 2X post? Ik had in jou >eerste< onderwerp al antwoord gegeven, dus geen reden om er nog een aan te maken.

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...